Kniha je širokým a uceleným průřezem metodami rovinné a prostorové počítačové grafiky. Předpokládá u svých čtenářů rozsah znalostí odpovídající středoškolskému vzdělání. Je určena všem zájemcům o principy počítačové grafiky. „Kniha je vyčerpávajícím vědeckým pojednáním a u nás svého druhu ojedinělou monografií pro zpracovanou tematiku. Ocení ji především programátoři a další specialisté.“
Jiří Žára Knihy
1. leden 1958






Algoritmy počítačové grafiky
- 184 stránek
- 7 hodin čtení
Počítačová grafika – principy a algoritmy
- 472 stránek
- 17 hodin čtení
VRML 97 - laskavý průvodce virtuálními světy
- 238 stránek
- 9 hodin čtení
Jazyky pro popis virtuální reality
- 155 stránek
- 6 hodin čtení
Prezentace virtuálních měst ve webovém prostředí
- 31 stránek
- 2 hodiny čtení