Leander Kahney je známý svým pronikavým pohledem na svět technologií a jejich dopad na kulturu. Jeho práce se často zaměřuje na inovace a psychologii za technologickými trendy, přičemž zkoumá, jak tyto prvky formují naše životy. Prostřednictvím svých děl Kahney nabízí čtenářům poutavý a srozumitelný vhled do toho, jak technologie ovlivňují společnost.
„Tam, kde někteří vidí posedlost kontrolou, vnímají jiní touhu vytvořit dokonalou uživatelskou zkušenost od začátku do konce. Na perfekcionismus lze pohlížet jako na snahu o dokonalost. A na despotický řev jako na vášnivé zaujetí toužící proměnit vesmír. Steve Jobs zkrátka proměnil své osobnostní rysy v podnikatelskou filozofii. Jak to celé dělá?“ Kniha Jak myslí Steve Jobs je průřezem kultu osobnosti, jenž Jobse obklopuje. Leander Kahney v knize odhaluje tajemství jeho neuvěřitelných výsledků.
Přemýšleli jste někdy o podnikání na internetu, ale chyběla vám motivace nebo inspirace k prvnímu kroku do neznáma? Pak je kniha Internetoví vizionáři přesně tím, co potřebujete.
Úspěšní internetoví podnikatelé, kteří řídí firmy s ročními obraty v řádech desítek milionů dolarů, vás provedou zákoutími internetového a mobilního marketingu.
Budování firemního a produktového brandu, nízkonákladové strategie, zvyšování konverzních hodnot, cílení na správně vybranou skupinu zákazníků. V těchto a mnohých dalších termínech vás velmi srozumitelným a jasným způsobem vyškolí pětadvacet ikon online marketingu a obchodu, jako kdybyste seděli u nich v pohodlí kanceláře.
Díky knize Internetoví vizionáři získáte užitečné tipy a rady jak používat ty nejlepší nástroje, procesy a strategie tak, abyste dosáhli úspěchu a zisku ve svém online podnikání.
Pokud právě zvažujete svou budoucnost, teď je ta správná příležitost, kdy ji můžete změnit, být úspěšní a žít svůj ideální život. Změňte své podnikání - změňte svůj život.
Timothy Donald Cook, známý spíše jako Tim Cook, je v současné době generálním ředitelem nejhodnotnější a nejinovativnější společnosti světa, Apple. Jeho začátky přitom nebyly vůbec snadné.Do Applu nastoupil Tim krátce po návratu Steva Jobse v roce 1998 a postupně se probojoval až na provozního ředitele společnosti, druhého muže po Stevu Jobsovi. Právě ten se jím nechával zastupovat v průběhu svých nemocničních hospitalizací a vkládal v něj a v jeho manažerské dovednosti neutuchající důvěru.Když Steve Jobs pozici ředitele společnosti opouštěl, jeho volba byla jasná. Nástupcem se stal právě Tim Cook. Pro veřejnost do té doby nepříliš známý chlapík s podstatně odlišným vystupováním a tišším projevem, než měl Steve. V prvních letech svého působení byl s Jobsem často srovnáván, avšak přesto vetkl Applu svůj nový osobitý styl a dokázal hodnotu celé společnosti znásobit. Pod jeho vedením se také podařilo přinést na trh řadu nových špičkových produktů, díky kterým je i dnes Apple synonymem kvality, designu a inovace.
“An adulating biography of Apple’s left-brained wunderkind, whose work continues to revolutionize modern technology.” —Kirkus Reviews In 1997, Steve Jobs discovered a scruffy British designer toiling away at Apple’s headquarters, surrounded by hundreds of sketches and prototypes. Jony Ive’s collaboration with Jobs would produce some of the world’s most iconic technology products, including the iMac, iPod, iPad, and iPhone. Ive’s work helped reverse Apple’s long decline, overturned entire industries, and created a huge global fan base. Yet little is known about the shy, soft-spoken whiz whom Jobs referred to as his “spiritual partner.” Leander Kahney offers a detailed portrait of the English art school student with dyslexia who became the most acclaimed tech designer of his generation. Drawing on interviews with Ive’s former colleagues and Apple insiders, Kahney “takes us inside the creation of these memorable objects.” (The Wall Street Journal)
Journalist Leander Kahney reveals how CEO Tim Cook has led Apple to astronomical success after the death of Steve Jobs in 2011. The death of Steve Jobs left a gaping void at one of the most innovative companies of all time. Jobs wasn't merely Apple's iconic founder and CEO; he was the living embodiment of a global megabrand. It was hard to imagine that anyone could fill his shoes--especially not Tim Cook, the intensely private executive who many thought of as Apple's "operations drone." But seven years later, as journalist Leander Kahney reveals in this definitive book, things at Apple couldn't be better. Its stock has nearly tripled, making it the world's first trillion dollar company. Under Cook's principled leadership, Apple is pushing hard into renewable energy, labor and environmentally-friendly supply chains, user privacy, and highly-recyclable products. From the massive growth of the iPhone to lesser-known victories like the Apple Watch, Cook is leading Apple to a new era of success. Drawing on access with several Apple insiders, Kahney tells the inspiring story of how one man attempted to replace someone irreplaceable, and--through strong, humane leadership, supply chain savvy, and a commitment to his values--succeeded more than anyone had thought possible
Steve Jobs ist das Enfant terrible der technischen Industrie. Der lebhafte, oft dreiste Jobs, hatte eine Revolution ins Rollen gebracht - die PC-Ära. Der beispiellose Erfolg von Apple und Pixar macht Steve Jobs zum Musterbeispiel eines Innovationsmanagers im digitalen Zeitalter. Mit einzigartigen Einsichten und viel Humor zeigt „Steve Jobs´ kleines Weißbuch“ Leitsätze zur Entwicklung von „Killerprodukten“, wie man einen loyalen Kundenstamm kreiert und wie man einige der weltweit mächtigesten Marken managt. Hier erfährt der Leser die großen Geheimnisse des Management und wie er eine bessere Führungspersönlichkeit und ein besserer Manager und Entrepreneur werden kann.