Knihobot

Stephen P. Anderson

    Stephen P. Anderson je řečník a konzultant, který se s oblibou zaměřuje na design a psychologii. Jeho práce se soustředí na vytváření lepších uživatelských zážitků a vedení inovativních týmů. Anderson navrhl webové aplikace pro řadu známých společností a také nedávno publikoval sadu karet "Mental Notes", která pomáhá firmám využívat psychologii k lepšímu designu. V současné době píše knihu o "svůdných interakcích", která se bude hlouběji zabývat propojením psychologie a designu.

    Retail Design
    Writing Greek
    Languages: A Very Short Introduction
    A Broken Tree
    Seductive interaction design. Creating playful, fun, and effective user experiences
    Přitažlivý interaktivní design. Jak vytvářet uživatelsky přívětivé produkty
    • 2012

      Tvoříte zajímavý web nebo aplikaci? Jste přesvědčeni, že to bude užitečný a funkční produkt, potřebujete však hlavně docílit toho, aby jej lidé vůbec objevili, aby pro ně byla radost jej používat a aby se k němu často vraceli? Aby byl váš design skutečně efektivní a atraktivní, musíte poznat nejen estetická a grafi cká pravidla, ale především lidské vnímání, chování a rozhodování. Zkušený designér a znalec psychologie uživatelů vám na desítkách příkladů a rozhovorů z praxe představí obecně platná pravidla, která jsou klíčem k úspěchu. ť už je vaším cílem cokoli, kde do hry vstupuje interakce s lidským faktorem, zajistíte svému návrhu nejen funkčnost, ale i spolehlivost a příjemnost při používání, odolnost vůči chybám a zejména přetrvávající dojem užitečnosti a významnosti pro příjemce. Svěží výklad se věnuje mimo jiné těmto tématům: - Kdy je estetika designu funkční a kdy je spíš na škodu - Jak lidem produkt přiblížit na základě asociací a kontextu - Kde a jakým způsobem zapojit do návrhu vtip - Jak pomocí odměn a ukazatelů vývoje uživatele stimulovat - Co udělat, aby skrze váš produkt lidé vyjadřovali svou osobnost - Jak efektivně strukturovat formuláře, aby zatěžovaly co nejméně - Vliv slov, řazení, ukotvení a srozumitelnost textových informací - Jak do návrhu vhodně zakomponovat herní mechanismy - Zvýšení kvality a prestiže pomocí nedostatku a nedostupnosti

      Přitažlivý interaktivní design. Jak vytvářet uživatelsky přívětivé produkty