Když třináctiletá Julie jedné noci zmizí z domu, vypadá to na učebnicový příklad únosu. Jenomže nikdo se neozve s žádostí o výkupné, neobjeví se jediná stopa… Až se po dlouhých osmi letech Julie, nyní už dospělá žena, zničehonic objeví na prahu rodinného domu. Počáteční úžas a nadšení celé rodiny však záhy vystřídají neodbytné otázky, které se Juliině matce vkrádají do mysli – zvlášť když se Julie s rodinou sžívá jen pomalu a chová se více než podivně. Proč odmítá chodit na terapii? Kam tak záhadně mizí z domu? Proč nechce mluvit, o tom, co se stalo? Kam se poděly peníze z fondu, zřízeného na Juliino nalezení, který spravoval její otec? A co je nejhorší – je tahle žena opravdu jejich Julie?
Amy Gentry Knihy
Amy Gentry is autorkou dvou napínavých románů, které se staly bestsellery. Její próza se noří do složitých mezilidských vztahů a psychologických zvratů, přičemž se vyznačuje bystrým pozorováním lidské povahy. Kromě beletrie se věnuje také kritice, kde zkoumá vliv umění na společnost. Gentryin styl je charakteristický napínavým vyprávěním a pronikavými postřehy, které čtenáře vtáhnou do hloubi lidské psychiky.







Kdo se směje naposled
- 296 stránek
- 11 hodin čtení
Dana Diazová je nadějná stand-up komička. Když pozná počítačovou programátorku Amandu Dornovou, spojí je snaha obstát v mužských profesích. Dana přizná, že byla nedávno napadena a Amanda, která má vlastní špatné zkušenosti, přijde s plánem: měly by se všem mužům, kteří jim kdy ublížili, pomstít ve stylu Cizinců ve vlaku. Tím začne série odplat. Daně se to jednoho dne vymkne z rukou a uvědomí si, že jakkoli je pomsta sladká, nechce už nikomu ubližovat. Oznámí tedy Amandě, že končí. Ta si to nenechá líbit a začne Danu vydírat. Dana odjede za prací do LA a doufá, že tím všemu unikne, jenže Amanda ji sleduje jako stín. Tvrdí, že jí Dana pořád dluží jednu odplatu. Tentokrát ale nepůjde o žádného cizího muže a zdá se, že Amandu uspokojí jen jeho smrt… Jaká bude cena za odplatu? A až to skončí, bude ještě komu věřit?
Zwei Frauen, Dana und Amanda, schließen einen Pakt, um sich an den Männern zu rächen, die ihnen Leid zugefügt haben. In einer von Männern dominierten Welt geraten sie jedoch in eine Spirale aus Täuschung, Betrug und Gewalt, während das Vertrauen zwischen ihnen auf die Probe gestellt wird.
Tori Amos's Boys for Pele
- 192 stránek
- 7 hodin čtení
It's hard to think of a solo female recording artist who has been as revered or as reviled over the course of her career as Tori Amos. Amy Gentry argues that these violent aesthetic responses to Amos's performance, both positive and negative, are organized around disgust-the disgust that women are taught to feel, not only for their own bodies, but for their taste in music. Released in 1996, Amos's third album, Boys for Pele, represents the height of Amos's willingness to explore the ugly qualities that make all of her music, even her more conventionally beautiful albums, so uncomfortably, and so wonderfully, strange. Using a blend of memoir, criticism, and aesthetic theory, Gentry argues that the aesthetics of disgust are useful for thinking in a broader way about women's experience of all art forms.
Bad Habits
- 368 stránek
- 13 hodin čtení
A whip-smart psychological thriller from the author of Good as Gone (a New York Times Notable Book) in which a grad student becomes embroiled in a deadly rivalry that changes her into someone unrecognizable to her struggling family, her ambitious academic friends, and even herself
Good as Gone: A Novel of Suspense
- 288 stránek
- 11 hodin čtení
Propulsive and suspenseful, Good as Gone will appeal to fans of Gone Girl and The Girl on the Train, and keep readers guessing until the final pages. Thirteen-year-old Julie Whitaker was kidnapped from her bedroom in the middle of the night, witnessed only by her younger sister. Her family was shattered, but managed to stick together, hoping against hope that Julie is still alive. And then one night: the doorbell rings. A young woman who appears to be Julie is finally, miraculously, home safe. The family is ecstatic--but Anna, Julie's mother, has whispers of doubts. She hates to face them. She cannot avoid them. When she is contacted by a former detective turned private eye, she begins a torturous search for the truth about the woman she desperately hopes is her daughter.