Knihobot

Grant Cardone

    21. březen 1958

    Tento autor je mezinárodně uznávaný odborník na prodejní školení a podnikatelský kouč, který se zaměřuje na strategie prodejní efektivity, vyjednávání a rozšiřování podnikání. Jeho práce se soustředí na vývoj inovativních prodejních procesů a strategie, které pomáhají jednotlivcům i společnostem dominovat na trhu. Autor se snaží poskytnout čtenářům nástroje a metody, jak dosáhnout mimořádného úspěchu.

    Grant Cardone
    Pravidlo 10X : jediný rozdíl mezi úspěchem a neúspěchem
    Buďte posedlí, nebo buďte průměrní
    Jestli nejsi první, budeš poslední. Strategie prodeje za účelem ovládání Vašeho trhu a jak porazit konkurenci
    Příručka milionáře. Jak skutečně zbohatnout
    Uzavírání. Příručka profesionálního prodejce.
    Prodej, nebo prodají tobě. Jak si prosadit svou v obchodě i v životě
    • Uzavírání vám otevře dveře k úspěchu. Více než 100 tipů pro uzavírání obchodů. Naučte se uzavírat a nikdy nebudete bez práce, nikdy nebudete bez peněz. Umění uzavírat je klíčovým faktorem, který jde mnohem dále než pouhé přesvědčování, propagování a prodávání. Tato dovednost je jádrem každé transakce mezi lidmi. Ukažte mi skutečně úspěšného člověka a já vám ukážu mistra uzavírání. Uzavření dohody je nezbytné pro každou výměnu zdrojů a zahájení jakékoliv aktivity mezi dvěma stranami. Tak se chopte pera a pojďme to podepsat.

      Uzavírání. Příručka profesionálního prodejce.
    • Grant Cardone začínal podnikat od nuly, bez kapitálu, bez konexí a bez titulů z prestižních univerzit. Založil a řídí soukromé firmy s obratem téměř 100 milionů dolarů ročně, vlastní nemovitosti v hodnotě přibližně půl miliardy dolarů a jeho čisté jmění dosahuje devíticiferné výše. Cardone je autorem bestselerů v oblasti byznys literatury na žebříčcích deníku New York Times a tvůrcem špičkových školicích programů a webinářů. Cardone byl také prohlášen a jednoho z pěti nejvýznamnějších byznysmenů na světě na je dnes v oblasti byznysu jednou z nejvlivnějších osobností na internetu. Kromě svého podnikání a rodiny se věnuje také charitě a jen v minulém roce pomohl vybrat pro různé organizace více než 100 milionů dolarů.

      Příručka milionáře. Jak skutečně zbohatnout
    • Jedinkrát, kdy by měla být použita konkurence, je, když nad ní máte převahu. Ne každý může získat prodej, vyhrát hru nebo vést na trhu. V průběhu ekonomického propadu je mnohem těžší prodat vaše produkty, udržet si svou základnu zákazníků a získat podíl na trhu. Chyby se stávají dražšími a neúspěchy skutečnou možností pro ty, kteří nemají nadvládu. Zjistíte, jak prodat své produkty, když ostatní nemohou, a získat podíl na trhu od své konkurence. Téměř všechny rady ohledně prodeje, které jste se naučili, vás dostanou na poslední místo. Přečtěte si tuto knihu a zjistěte, jak dosáhnout maximálního úspěchu v obchodování! Zjistěte, jak prodávat Dokonce i v době ekonomického poklesu, můžete jít na vrchol své kariéry a podnikání - a vrchol je tím správným místem, kde být! Pokud vám teorie „Nejste první, jste poslední“ dává prověřené nástroje k nalezení příležitostí a jednání v souladu s nimi předtím, než tak činí konkurence. Přesné strategie úspěchu vedoucí k: • Premene neprodaného na prodané • Maximalizaci doby vedoucí k maximalizaci prodeju • Převrácení každého cíle v dohodu HOTOVO • Zachování prehnaného prodejního prístupu • A mnohem více...

      Jestli nejsi první, budeš poslední. Strategie prodeje za účelem ovládání Vašeho trhu a jak porazit konkurenci
    • Tato kniha nabízí rychlé tempo, zábavnou formu a spoustu inspirace. Je nabitá praktickými nápady, které vám pomohou dosáhnout většího úspěchu dřív, než byste považovali za možné. - Brain Tracey, autor knihy Get Smart!

      Buďte posedlí, nebo buďte průměrní
    • Tato kniha zvýší 10X váš stávající úspěch. Pokud máte za sebou velké cíle, nechcete se spokojit s běžnými. Pro dosažení další úrovně musíte pochopit vytoužený 4. stupeň akce. Tento 4. stupeň, který je rovněž známý jako Pravidlo 10X, je ta míra akce, která zaručuje, že společnosti a jednotlivci si uvědomí své cíle a sny. Naučte se stanovovat míru úsilí, které je třeba jako záruka úspěchu, a ujistěte se, že můžete i nadále fungovat na této ohromné úrovni v průběhu celého života. Masivní činnosti Pravidlo 10X odhaluje princip „Masivní činnosti“, který vám umožní prorazit mezi obchodními stereotypy a odporem k riziku a zároveň podniknout konkrétní kroky vedoucí k dosažení vašich snů. Neuvízněte Také to ukazuje, proč lidé uvíznou na prvních třech krocích a jak se posunout směrem k sebekontrole na základě Pravidla 10X. Znásobte 10X svůj život! Zjistěte přesně, kde začít, co dělat a jak sledovat každý krok, který podniknete s více kroky s cílem dosáhnout 10X více peněz, 10X více svých cílů, 10X více štěst a 10X více možností.

      Pravidlo 10X : jediný rozdíl mezi úspěchem a neúspěchem
    • In Sell or Be Sold readers will learn why selling is as vital to your survival as food, water, and oxygen. This book details very simple concepts that readers can use confidently and successfully to sell others on themselves, their ideas and their products. Readers will find step-by-step selling strategies and techniques to guarantee they not only survive, but prosper in ANY economic condition.

      Sell or Be Sold: How to Get Your Way in Business and in Life
    • Wenn Sie nicht der Erste sind, werden Sie der Letzte sein

      Verkaufsstrategien, mit denen Sie den Markt dominieren und die Konkurrenz schlagen

      3,7(3)Ohodnotit

      In Zeiten wirtschaftlichen Abschwungs wird es viel schwieriger, Produkte zu verkaufen, den Kundenstamm zu halten und Marktanteile zu gewinnen. Fehler werden kostspieliger und das Scheitern wird wahrscheinlicher für alle, die den Übergang nicht schaffen. Aber stellen Sie sich vor, Sie könnten Ihre Produkte verkaufen, wenn andere es nicht können, Sie könnten Ihren Konkurrenten Marktanteile abnehmen, und Sie würden die genauen Formeln kennen, die es Ihnen ermöglichen, Ihren Umsatz zu steigern, während andere sich herausreden. In Grant Cardones Buch geht es darum, wie Sie Ihre Produkte und Dienstleistungen ungeachtet der Wirtschaftslage verkaufen können. Der Autor zeigt dem Leser Wege auf, wie er unabhängig von seinem Produkt, seiner Dienstleistung oder seiner Idee Umsatz generieren kann. Cardone liefert seine bewährten Strategien, die es Ihnen ermöglichen, nicht nur weiterhin zu verkaufen, sondern auch neue Produkte zu entwickeln, die Gewinnspanne zu erhöhen, Marktanteile zu gewinnen und vieles mehr. Zu den wichtigsten Konzepten im Buch gehören: - die Umwandlung von unverkauften in verkaufte Produkte, - der Power-Plan zur Maximierung des Umsatzes, - Ihr Finanzplan für die Freiheit, - die richtige Einstellung zum Verkaufen.

      Wenn Sie nicht der Erste sind, werden Sie der Letzte sein