Knihobot

William H. Davidow

    Bill Davidow je uznávaným odborníkem na technologie a investice, který se věnuje špičkovým technologiím více než 30 let. Založil investiční společnost Mohr Davidow Ventures a působil jako aktivní poradce. Jeho psaní se zaměřuje na budoucnost technologií a jejich dopad na společnost. Vede čtenáře k zamyšlení nad tím, jak můžeme znovu získat kontrolu nad naším budoucím směřováním, které se zdá být prodáno strojům.

    High-tech-Marketing
    Service total
    Das virtuelle Unternehmen
    The virtual corporation
    Marketing High Technology
    • 1993
    • 1992

      The virtual corporation

      • 304 stránek
      • 11 hodin čtení
      3,5(23)Ohodnotit

      A fascinating examination of the new strategies used by the most advanced corporations that are propelling the current industrial revolution.

      The virtual corporation
    • 1991
    • 1987
    • 1986

      Gives practical advice on developing and marketing products in the technology industry, looks in detail at Intel's marketing campaign against Motorola, and stresses the importance of commitment to a successful campaign

      Marketing High Technology