Román určený široké veřejnosti zavede čtenáře do prostředí současného byznysu, převážně do moderní oblasti informačních technologií. Prostřednictvím obyčejných lidských příběhů kniha nenásilně ukazuje některé aspekty podnikatelského prostředí, která sice mohou sloužit k zamyšlení vedoucích pracovníků či k inspiraci těch, kteří se jimi chtějí stát, ale také jen k seznámení se zajímavým zákulisím firemních praktik a k pobavení. Čtenář je vtažen do pracovního i do soukromého života hrdinů. Napínavý děj střídá zajímavá prostředí, a tak se octneme na slavnostní akci na Pražském hradě, v kancelářích mezinárodních firem, na veletrhu, filmovém festivalu i na golfových turnajích, v soudní síni...
Monika Pavlíčková Pořadí knih




- 2006
- 2004
Praktický marketing aneb Co vám učebnice zatajily...
- 197 stránek
- 7 hodin čtení
- 1998
Taky jsem si myslel, že jsem úspěšnej manažer. Aneb pravidla společenského chování pro manažery
- 118 stránek
- 5 hodin čtení
Podtitulek zní : ... aneb pravidla společenského chování pro manažery