Knihobot

F. E. Higgins

    Jeu de Go
    The Bone Magician
    The Eyeball Collector
    The Lunatic's Curse
    Černá kniha tajemství
    • Napínavá kniha odehrávající se v historických kulisách se žánrově nachází na pomezí klasického dobrodružného příběhu, hororu a pochmurné fantasy. Hlavní hrdina, chlapec Ladivoj Flígr, po letech strádání uteče od svých rodičů zlodějů, kteří z něho vychovávali kapsáře a podvodníka, a dostane se do zapadlé vesnice. Ujme se ho zastavárník Joe Zabiddou a udělá z něj svého pomocníka. Jenže Joe nevykupuje běžné zboží, nýbrž tajemství, ta nejtemnější, nejstrašlivější lidská tajemství, a zapisuje je do prastaré Černé knihy. Všechny zápisy jsou samy o sobě krátké napínavé, skoro detektivní příběhy. V mnohých figuruje zlodušský boháč a pán celé vesnice Jeremiáš Krocht. Ale i zastavárník cosi skrývá, a také Ladivoj má svá vlastní temná tajemství.

      Černá kniha tajemství
    • The town of Opum Oppidulum is home to the freezing Lake Beluarum and its rumored monster. On an island at the center of the lake is an asylum; no one has ever escaped it. So how will Rex, whose father, Ambrose Grammaticus, has been imprisoned there under false pretenses, prove that Ambrose is not insane? And if Rex can free his father, will his evil stepmother drive them both to madness? Higgins' fans will devour The Lunatic's Curse, a deliciously scary tale and "polyquel" to her previous books, all of which can be read singly or together. But not in the dark . . .

      The Lunatic's Curse
    • The Eyeball Collector

      • 272 stránek
      • 10 hodin čtení
      3,6(37)Ohodnotit

      The third dark and diabolical book by a talented author is now available in paperback.

      The Eyeball Collector
    • Pin Carpue's father vanishes and he is left to live alone in the dismal city of Urbs Umida. When Pin meets the Bone Magician--a man who can make the dead speak--he is drawn into a world of magic and illusion.

      The Bone Magician
    • Jeu de Go

      • 179 stránek
      • 7 hodin čtení

      Eric et Sophie Martin, les deux détectives sont confrontés à un parrain de la mafia russe. Conscient de ne pas pouvoir obtenir un échec et mat contre la police française, il impose une partie de jeu de go dans toute l'Europe. Les forces de l'ordre sont vite dans l'impossibilité juridique et physique d'agir. Dénué de scrupules et de sens moral, rien ne semble pouvoir l'arrêter Les armes des deux détectives parisiens seront-elles plus efficaces ?

      Jeu de Go