Knihobot

Thomas Pedroli

    Thomas Pedroli
    Gespräche mit Iris - Lernen in der Vierten Dimension
    Intuitivní pedagogika. Škola budoucnosti
    • Když na počátku devadesátých let vtrhly do domácností počítače, jen málokdo z vědců si uvědomoval, k jakým změnám dochází. Již brzy si však odborníci všimli posunů v komunikaci s dětmi a s dospívajícími. Změna byla natolik závažná, že se začalo dokonce mluvit o novém rozměru komunikace, takzvané čtvrté komunikační dimenzi. V letech 2015 a 2016 vedla Iris Johanssonová (psycholožka s poruchou autistického spektra) v České republice semináře o „čtvrté komunikační dimenzi“. Thomas Pedroli tato setkání tehdy nahrával a později z těchto audiozáznamů vznikla tato kniha. Výsledkem je výzva k výraznému přehodnocení školního vzdělávání a množství nápadů na sebevzdělávání, a to jak pro učitele, tak pro rodiče.

      Intuitivní pedagogika. Škola budoucnosti
    • Als in den neunziger Jahren die Computer in die Haushalte einzogen, ahnten nur wenige, welch grundlegender Wandel sich da gerade vollzog. Iris Johansson (die Autorin von „Eine andere Kindheit“) beobachtete schon bald an Kindern und später auch an Jugendlichen eine Veränderung ihrer Kommunikation, die so tiefgreifend war, dass sie von einer neuen Kommunikations-Dimension sprach. Aus vielen Stunden Audio Material fasste Thomas Pedroli Iris Gedanken zu diesem Thema zu einem faszinierenden Buch zusammen. Es ist ein warmes Plädoyer für ein radikales Umdenken in Bezug auf Schule und Bildung und enthält eine große Fülle von Anregungen zur Selbsterziehung. Der Beruf des Lehrers und die Aufgabe der Eltern werden durch dieses Buch komplett neu definiert!

      Gespräche mit Iris - Lernen in der Vierten Dimension