Lze vyměnit normální život za život ve virtuální realitě? Jeden z nejúspěšnějších titulů žánru LitRPG. Píší se třicátá léta jednadvacátého století a světem se šíří záhadný fenomén nazývaný vtažení. Hráčům online her se stále častěji stává, že se jejich vědomí oddělí od smrtelného těla a zůstane navždy uvězněno ve virtuální realitě. Dokážete si představit peklo, které čeká na nešťastníka vtaženého do hry Tetris? Nebo bezmoc, kterou cítí hráč, který uvízl v tankovém simulátoru a několikrát denně se musí smažit v rozžhaveném pancíři bitevního stroje? Hráčům her na hrdiny se ovšem vtažením otevírá vyhlídka na nekonečné dobrodružství v úchvatném světě meče a magie. Gleb neměl na výběr, nevyléčitelná nemoc ho donutila záměrně podstoupit vtažení, aby z náruče smrti vytrhl alespoň své vědomí. Ve hře ho čeká věčný život, noví přátelé, láska, spousta dobrodružství a také nemálo překvapení. To největší tkví v tom, že na první pohled odlišný herní svět má s tím skutečným mnoho společného…
D. Rus Knihy
D. Rus je mladý ruský autor, který v roce 2013 způsobil revoluci na ruském knižním trhu. Jeho knihy, zejména debutová série Play to Live, rychle katapultovaly autora na pozici bestselleru a vytvořily nový žánr LitRPG. D. Rus zručně propojuje prvky science fiction, fantasy a herních konvencí, aby vyprávěl poutavé příběhy o postavách uvězněných ve virtuální realitě MMORPG. V těchto světech se jeho hrdinové snaží nejen přežít a dodržovat pravidla hry, ale také bojují za lepší budoucnost a zachování vlastní integrity.
