Knihobot

David Meerman Scott

    25. březen 1961

    David Meerman Scott je uznávaný stratég prodeje a marketingu, který se specializuje na šíření myšlenek, ovlivňování myšlení a budování podnikání v dnešním neustále propojeném světě. Tvrdí, že tradiční dlouhodobé plánování je nahrazováno agilními přístupy, a zdůrazňuje, že úspěšnější budou ti, kdo přijmou nové způsoby a nebojí se změn. Jeho práce se zaměřuje na využití strategií a nástrojů v reálném čase, které pomáhají podnikům prosperovat v rychle se měnícím prostředí. Scott je autorem několika mezinárodních bestsellerů, které čtenářům nabízejí cenné poznatky o tom, jak se v této nové digitální éře orientovat a uspět.

    David Meerman Scott
    The new rules of marketing and PR : how to use news releases, blogs, podcasting, viral marketing and online media to reach buyers directly
    The new rules of marketing & PR
    The New Rules of Marketing & PR: How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Releases, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly
    Marketing the Moon
    The New Rules of Marketing & PR: How to Use Conten t Marketing, Podcasting, Social Media, AI, Live Vi deo, and Newsjacking t
    Nová pravidla marketingu a PR
    Americký stratég online marketingu a autor viacerých kníh na túto tému.
    www.davidmeermanscott.com