Knihobot

Tomáš Kratochvíl

    Terapie EMDR : desenzibilizace a znovuzpracování pomocí očních pohybů : základní principy, protokoly a postupy
    Putování Azerothem. Východní království
    Putování Azerothem. Kalimdor
    Assassin's Creed. Průvodce světem
    World of Warcraft. Kronika. Svazek I
    Světy a umění Blizzard Entertainment
    • Světy a umění Blizzard Entertainment

      • 376 stránek
      • 14 hodin čtení
      4,9(13)Ohodnotit

      Během posledních dvou desetiletí měla společnost Blizzard Entertainment obrovský dopad na svět her a globální pop kulturu. Od svých pokorných začátků v roce 1991 jakožto tříčlenný tým vývojářů her pro konzole až po vytvoření trháků Warcraft®, Diablo® a StarCraft® má za sebou Blizzard bohatou historii ve vytváření ohromujících fantasy a sci-fi světů. Osobité herní a příběhové styly společnosti zaujaly na celém světě desítky milionů lidí, jejichž vášeň nemůže být potlačena. Dvacet let poté, co Blizzard vstoupil na scénu, se společnost může pochlubit nejpopulárnější MMORPG hrou na světě - World of Warcraft® - založenou na předplatném herního času a studio je uznáváno jako jeden z hlavních představitelů a vizionářů rozvoje herního průmyslu. Epická sbírka umění a zákulisních poznatků The Art of Blizzard® oslavuje vznik studia tím, že zkoumá kreativní síly za těmito hrami a předvádí své umění prostřednictvím více než sedmi set skic, kreseb a náčrtů. Komentář ke kresbám přináší Nick Carpenter, Sam Didier a Chris Metzen z Blizzard Entertainment, kteří během let hráli důležité role při vytváření herních světů v Blizzard Entertainment.

      Světy a umění Blizzard Entertainment
    • World of Warcraft. Kronika. Svazek I

      • 176 stránek
      • 7 hodin čtení
      4,5(3622)Ohodnotit

      Fenomenální fantasy svět Warcraft u nás znovu naplno ožije spolu s velkofilmem Warcraft: První střet. Než se tak stane, můžete se seznámit se světem a historií tohohle magického vesmíru v první knize ze série World of Warcraft: Kroniky. První svazek Kronik vás vezme na úžasnou cestu skrz mýty a legendy, do prastarých dob ještě před Hordou a Aliancí. Tento velkolepý svazek obsahující historii Warcraftu, odhaluje zatím nikdy nevyprávěné příběhy o zrodu vesmíru, povstání starověkých říší a o silách, které formovaly svět a lidi Azerothu. První kroniky World of Warcraft se věnují nejstarší historii tohohle magického světa. Začínají mýty o stvoření světa a končí 45 let před událostmi kolem Temného portálu, které natrvalo změnily tvář Azerothu. Vypráví o tajemných mocích, hrdinstvích a tragédiích, jejichž echo se odráží i v současných konfliktech.

      World of Warcraft. Kronika. Svazek I
    • Assassin's Creed. Průvodce světem

      • 256 stránek
      • 9 hodin čtení
      4,7(18)Ohodnotit

      Průvodce nejpopulárnější herní sérií současnosti! Povinnost pro všechny staré i nové příznivce historických her z řady Assassin’s Creed. Nádherně ilustrované informace o základních postavách, technice, příbězích a historických kulisách. Popis věčných válek mezi Bratrstvem a asasíny, které se táhnou už celá tisíciletí. Najdete tu dějiny řádů, popisy prastarých civilizací i legendárních míst… prostě všechno, co chcete o téhle hře vědět!

      Assassin's Creed. Průvodce světem
    • Putování Azerothem. Kalimdor

      • 168 stránek
      • 6 hodin čtení
      4,3(19)Ohodnotit

      Připojte se ke slavnému lovci Rexxarovi, jeho zvířecím společníkům a velvyslanci Hordy Zekhanovi na nebezpečné cestě za tajemstvími bujného Kalimdoru. Nenechte kámen na kameni a následujte každou stopu v zemích, kde Rexxar a Zekhan odhalí tradice, poznatky, vybavení a dechberoucí krajiny od hradeb Orgrimmaru přes zlaté pláně Mulgore až po divočinu kráteru Un'Goro. A krom toho se naposledy rozloučí s Rexxarovým drahým přítelem. Putování Azerothem: Kalimdor je vaším dalším krokem na pozoruhodné cestě napříč Azerothem, protože je plný ohromujících a skvostných uměleckých děl a také nových informací od znalce světa Blizzardu, Seana Copelanda.

      Putování Azerothem. Kalimdor
    • Od blyštivých věží Silvermoonu přes sirnou horu Blackrock až k bílým kamenným zdím Stormwindu, Východní království jsou rozlehlá a plná divů. Každý kout majestátního kontinentu v sobě nese nespočet příběhů, pokladů a více než několik tajemství, která by si někteří přáli nechat spát. Sledujte, jak mistr špeh Mathias Shaw a kapitán Flynn Fairwind vyráží z pověření krále a jeho země na expedici po Východních královstvích, zaznamenávají tamní historii a katalogizují zbraně, brnění a nevýslovně mocné síly, kterými je tento širý kraj posetý. Putování Azerothem: Východní království pochází z pera autorky bestsellerů New York Times a spisovatelky Blizzard Entertainment, Christie Golden, a bude vaším prvním krokem na skutečně pozoruhodné cestě napříč oblíbenými zeměmi Azerothu.

      Putování Azerothem. Východní království
    • Před bouří

      • 352 stránek
      • 13 hodin čtení
      4,2(39)Ohodnotit

      Azeroth umírá. Horda a Aliance sice porazily démonickou Plamennou legii, ale pod zemským povrchem bublá blížící se katastrofa. Srdce Azerothu dostalo smrtelnou ránu, když do něj padlý Titán Sargeras v posledním aktu krutosti vrazil svůj meč. Král Anduin Wrynn ani Sylvanas Windrunner, nejvyšší náčelnice Hordy, si nemohou dovolit plýtvat čas truchlením. Strašlivá rána odhalila záhadný materiál – azerit. Ve správných rukou může tato zlatavá esence konat neuvěřitelné zázraky; v těch špatných by ale mohla přivést naprostou zkázu!

      Před bouří
    • Warcraft. První střet

      • 304 stránek
      • 11 hodin čtení
      4,2(76)Ohodnotit

      Románová adaptace filmu Warcraft: První střet. Azeroth se ocitá ve válce, když do něj magickým portálem vtrhnou krvelační nájezdníci – orkská Horda, která utíká ze svého chřadnoucího domova Draenoru a chystá se obsadit nový svět a zotročit jeho obyvatele. Lidé se ale nemíní vzdát bez boje a orkské sekery a vlčí jezdci se brzy poměří se stromwindskými meči, trpasličí pistolemi a dalaranskou magií. Temná síla, která zničila Draenor, však pronikla i do nového světa a tu nedokáží zastavit žádné bitvy, ale pouze spolupráce čtyř hrdinů z obou stran fronty. Orkský náčelník, opovrhovaná míšenka, zahořklý rytíř a zneuctěný mág musejí spojit síly a postavit se samotnému Gul‘danovi, zlověstnému vůdci Hordy. Pokud ho nedokáží porazit, Azeroth a všechny jeho obyvatele, staré i nové, čeká pomalá smrt...

      Warcraft. První střet
    • World of WarCraft. Illidan

      • 352 stránek
      • 13 hodin čtení
      4,1(52)Ohodnotit

      Illidan Stormrage je jednou z nejmocnějších a nejnepochopenějších bytostí Azerothu. Pod rouškou legendy se skrývá brilantní mysl, jejíž machinace málokdo chápe a ještě méně jim věří. Jeho cesta za spravedlností a pomstou začala, když infiltroval čaroděj nočních elfů Plamennou legii, aby odvrátil její invazi. Místo oslav byl však označen za Zrádce, když se zjistilo, že pomáhá démonům. Po deseti tisících letech strávených v izolaci a zhanobení se Legie vrátila a Illidan, osvobozený ze svých pout, se připravuje na finální střet s démony v Outlandu. Shromažďuje armádu groteskních fel orků, hadích nagů, mazaných krvavých elfů a zvrácených lovců démonů, přičemž jen on ví, jaké motivy vedou jeho ruku a jakou cenu je třeba zaplatit za porážku nepřátel. Jeho plány však čelí opozici, včetně jeho bývalé žalářnice, noční elfky Maiev Shadowsong, která se s věrnými pronásleduje Zrádce v Outlandu, usilující o odplatu za jeho činy. Maiev si nepřipouští klid, dokud Illidan nebude v řetězech nebo v hrobě.

      World of WarCraft. Illidan
    • Píše se rok 1364. Středověkou Evropu sužuje mor, po cestách táhnou sebemrskačská procesí a temnými lesy se kradou hladové stvůry. Dvojčata Hegel a Manfried Grossbartovi, hrdí pokračovatelé rodinného řemesla vykrádání hrobů, však patří mezi vyvolené. Jsou zruční, zcestovalí a mají pro strach uděláno. Nesnášejí kacíře, zakládají si na své neposkvrněnosti a ochrannou ruku nad nimi drží sama Panenka Marie. Bezohlední bratři se ve snaze trumfnout své předky vydávají vykrást ty nejvelkolepější hrobky ze všech – pyramidy egyptských faraonů. Cestou potkávají šílené kněze, vilné čarodějnice i morové démony. Naživu však nenechají nikoho. Nezaleknou se ani benátského dóžete, ani maltézských. Jenže Egypt není Evropa, pyramida se neotevře páčidlem a hrůzy, které bratři napáchali, je nakonec doženou uprostřed sluncem rozpálené pouště. Prznitelé hrobů nejsou typickým historickým ani fantastickým románem. Jesse Bullington s bezbřehou imaginací a humornou nadsázkou sobě vlastní předkládá svoji verzi dochovaného příběhu středověkých sériových vrahů. Noir román plný naturalistických scén rozhodně není určen pro čtenáře slabší povahy.

      Prznitelé hrobů : chmurná historie bratří Grossbartů