Kateřina Šafránková Pořadí knih






- 2021
- 2021
Čteme a píšeme naučné texty : 5. třída
- 125 stránek
- 5 hodin čtení
- 2021
- 2020
Sborník lekcí. Program RWCT
- 157 stránek
- 6 hodin čtení
Sborník lekcí sepsali dlouholetí učitelé a lektoři RWCT a přináší 80 stran lekcí pro 1. i 2. stupeň ZŠ. Sborník je celobarevný a obsahuje i další materiály k lekcím – texty, pracovní listy a grafické organizéry, připravené ke kopírování do hodin.
- 2019
Čteme a píšeme naučné texty : 4. třída
- 125 stránek
- 5 hodin čtení
- 2016
Záznamy z četby pomocí grafických organizérů pro žáky 5.-9. tříd
Další nápady
- 74 stránek
- 3 hodiny čtení
V této publikaci najdete dalších 34 grafických organizérů, které žákům umožňují reagovat na četbu. Jedná se o pokračování úspěšné publikace Záznamy z četby pomocí grafických organizérů – Postava. Každý grafický organizér je publikován v podobě, která je vhodná ke kopírování. U všech organizérů uvádíme také nápady do výuky a komentáře, kde najdete další tipy, jak s nimi pracovat, jak zadání žákům zjednodušit či ztížit. Vyplněný grafický organizér můžete využít při modelování a rovněž jako příklad, který pomůže slabším žákům pochopit úlohu. Grafické organizéry používejte v hodinách, kdy žáci čtou knihy, které si sami vybrali. Každý žák tedy čte jiný text, ale všichni plní stejný úkol a dívají se na postavy a děj ze stejného úhlu pohledu. Při sdílení se žáci navzájem informují o tom, co zajímavého se dočetli.
- 2016
Čteme a píšeme naučné texty : 2. třída
- 117 stránek
- 5 hodin čtení
- 2015
Záznamy z četby pomocí grafických organizérů pro žáky 5.-9. tříd : Postava
- 86 stránek
- 4 hodiny čtení
V této publikaci najdete 38 grafických organizérů zaměřených na postavy. Každý grafický organizér je publikován v podobě, která je vhodná ke kopírování. U všech organizérů uvádíme také nápady do výuky a komentáře, kde najdete další tipy, jak s nimi pracovat, jak je žákům zjednodušit či ztížit. Vyplněný grafický organizér můžete využít při modelování a také jako příklad, který pomůže slabším žákům pochopit zadání.Grafické organizéry používejte v hodinách, kdy žáci čtou knihy, které si sami vybrali. Každý žák čte jiný text, ale všichni sdílejí stejný úkol a dívají se na postavy ze stejného úhlu pohledu. Při sdílení se žáci navzájem informují o tom, co zajímavého se o postavě dočetli.