Knihobot

Boris Pfeiffer

    21. únor 1964

    Boris Pfeiffer, dříve divadelní režisér, nyní píše pro děti a mládež. Jeho díla se zabývají tématy od Shakespeara až po každodenní život, často s humorným a kritickým pohledem. Jeho styl je živý a přístupný, což z něj činí oblíbeného autora pro mladé čtenáře.

    Boris Pfeiffer
    Divoká tlupa 1. - 4. díl
    Divoká tlupa I. a II.
    Divoká tlupa hledá pomoc
    Divoká tlupa staví velkou loď
    Divoká tlupa
    Divoká tlupa a tajemná řeka
    • V daším pokračování příběhů Divoké tlupy chtějí zvířata zjistit, jak lidé staví své lodě. To samozřejmě není pro Divokou tlupu, která se musí pohybovat po městě, aniž by ji někdo spatřil, nijak snadné. Potom si ale obrovský had Rafina uvědomí něco důležitého: kdo chce postavit loď, ten potřebuje vědět nejen jak na to, ale najít i místo, kde by ji mohl spustit na vodu Mladému vlku Hamletovi jde v zoologické zahradu o život. Za dramatických okolností se dostává ze zajetí. Připojí se k Divoké tlupě, v níž jsou zvířata, co buď utekla lidem, nebo jimi byla vyhozena, a skryla se v podzemí města. Vlastně tady jen přežívala. Místo sebevědomých zvířat nalézá vlk Hamlet ustrašený houf ztracenců, kteří se snaží žít konečně svobodně. Pod vedením vlka Hamleta zaIívá Divoká tlupa neuvěřitelná dobrodružství. Při tom vyvádí jeden povedený kousek za druhým.

      Divoká tlupa a tajemná řeka
    • 1. kniha série Divoká tlupa. Mladému vlkovi Hamletovi jde v zoologické zahradě o život. Za dramatických okolností se dostává ze zajetí. Připojí se k divoké tlupě, v níž jsou zvířata, co buď utekla lidem, nebo jimi byla vyhozena, a skryla se v podzemí města. Vlastně tedy jen přežívala. Místo sebevědomých zvířat nalézá vlk Hamlet ustrašený houf zatracenců, kteří se snaží žít konečně svobodně. Pod vedením Hamleta zažívá Divoká tlupa neuvěřitelná dobrodružství. Při tom vyvádí jeden povedený kousek za druhým. Podaří se Hamletovi vrátit zvířatům sebedůvěru a společně s nimi zachránit svého přítele, gorilu Barnabáše?

      Divoká tlupa
    • Divoká tlupa staví velkou loď

      • 127 stránek
      • 5 hodin čtení
      3,7(3)Ohodnotit

      Divoká tlupa je skupina zvířat, která utekla ze zoologické zahrady a žije v opuštěných jeskyních a v tunelech pod městem. Vede je vlk Hamlet, a mají pouze jediný cíl: žít konečně opět na svobodě. Zažívají přitom nezvyklá dobrodružství a lidem předvádějí jeden povedený kousek za druhým Na své cestě ke svobodě se rozhodnou stavět loď, s níž chtějí plout do vzdálené země, svého vysněného domova. K tomu potřebují pro svou velkou loď kýl. Zdá se, že v celém městě je jediný dostatečně velký trám v krovu jednoho rozestavěného domu. Zbývá tedy Divoké tlupě něco jiného, než tento dům zbořit a trám si odnést?

      Divoká tlupa staví velkou loď
    • 2. kniha série Divoká tlupa. Divoká tlupa je skupina zvířat, která utekla ze zoologické zahrady a žije v opuštěných jeskyních a v tunelech pod městem. Vede je vlk Hamlet, a mají pouze jediný cíl: žít konečně opět na svobodě. Zažívají přitom nezvyklá dobrodružství a lidem předvádějí jeden povedený kousek za druhým… Jednoho dne ptakopysk Oskar záhadně onemocní. Uprostřed noci se zvířata vydávají hledat pomoc do velikého a starého domu, v němž nikdo nebydlí, ale ve dne tam chodí spousty lidí – do muzea. Najdou zde příčinu Oskarových potíží? Nakonec se dostanou do pasti, odkud se jim podaří uprchnout. A na svobodě se rozhodnou stavět loď, s níž chtějí plout do vzdálené země, svého vysněného domova…

      Divoká tlupa hledá pomoc
    • Als Rufus die Eingangshalle der Akademie betritt, beginnt für ihn ein aufregendes Abenteuer! Das altehrwürdige Gebäude ist gefüllt mit den rätselhaftesten Fundstücken aus der Vergangenheit. Was hatte es mit diesen Scherben, Fetzen und Bruchstücken auf sich? Und warum wurden hier an der Akademie neben "Ausgestorbene Sprachen" und "Antike Schwertkunde" auch seltsam klingende Fächer wie "Gesetzmäßigkeiten der Fluten" oder "Seltene Anschwemmungsartefakte" unterrichtet? Artefakte - was sollte das überhaupt sein? Rufus, Fili und No sind dem Geheimnis auf der Spur - und schon bald durchströmen längst vergessene Szenen aus der Zeit der Pharaonen die Akademie

      Die Akademie der Abenteuer. Die Knochen der Götter
    • Rufus, Filine und No, die Lehrlinge der AKADEMIE DER ABENTEUER, stoßen mitten hinein in die gefährlichen Ereignisse um den jungen König, der nicht König sein will. Gleichzeitig mit der historischen Flut bricht innerhalb der Mauern der Akademie ein Machtkampf aus. Und bald ringen Rufus, Filine und No, die Bisamratte Minster, ein weiser Ratgeber, die machtgierige Coralia, Rufus geldgierige Mutter, der Anführer einer Räuberbande, eine verruchte Königin, ein schlauer Magier und die Lehrlinge und Meisterinnen und Meister der Akademie um DAS ERBE DES RINGS (ab 9 J.)

      Die Akademie der Abenteuer
    • Rufus ist frustriert. Schon eine ganze Weile forscht er in der Akademie des leibhaftigen Studiums vergangener Zeiten vergeblich an seinem neuen Fragment, ohne auch nur einen Schritt weiterzukommen. Ob dieser seltsame Traum etwas damit zu tun hat? Zwei Mädchen in historischen Gewändern mit blau bemalten Gesichtern begegnen ihm neuerdings im Schlaf und auch No macht plötzlich eine Entdeckung! Ein weiteres spannendes Abenteuer beginnt und führt Rufus, Filine und No in die Welt der Kelten.

      Die Akademie der Abenteuer. Die Stunde des Raben