Knihobot

Robin Koval

    Robin Kovalová je hybnou silou v reklamním světě již více než 25 let. Jako marketingová stratégistka a expertka na nové produkty má zkušenosti napříč téměř všemi kategoriemi, od kosmetiky a nápojů po destiláty a léčiva. Mezi její úspěchy patří odvážná kampaň „Yes, Yes, Yes“ pro Herbal Essences a celosvětově známé kvákání kachny AFLAC. Jednoduše řečeno, Robin pomáhá marketérům vyniknout. Je prezidentkou agentury The Kaplan Thaler Group a je zodpovědná za celkové řízení agentury, včetně klientských služeb a rozvoje strategie a nového obchodu. Jako zakládající členka agentury s Lindou Kaplan Thalerovou pomohla agentuře The Kaplan Thaler Group vyrůst z počínajícího start-upu na miliardu dolarů obratu. Robin je také autorkou bestsellerů; její tři tituly napsané společně s Lindou Kaplan Thalerovou získaly národní uznání. Jejich nejnovější kniha, The Power of Small: Why Little Things Make All the Difference, se stala okamžitým celonárodním bestsellerem a ukazuje, že v celosvětovém měřítku na každém pixelu záleží. Jejich předchozí kniha The Power of Nice: How to Conquer the Business World with Kindness zpochybnila představu, že slušní lidé skončí poslední, a jejich první titul Bang! Getting Your Message Heard in a Noisy World, byla také celonárodním bestsellerem.

    Robin Koval
    The Power of Small
    Grit to Great
    The Power of Nice
    The Power of Nice
    Kdo vydrží, vyhraje
    • 2016

      Kdo vydrží, vyhraje

      • 152 stránek
      • 6 hodin čtení

      Přes některé věci nejede vlak. Tak by se dalo stručně shrnout poslání této knihy, která se ve USA stala bestsellerem. Mnohé si můžeme v životě usnadnit, ale když chceme něco opravdu dokázat, nejde to bez tvrdé práce, schopnosti překonávat překážky a čelit nejrůznějším protivenstvím. A protože mnozí z nás už zapomněli (nebo se nikdy nenaučili), co to obnáší zatnout zuby a vydržet, přichází nám autorky na pomoc s několika základními principy, které si musí osvojit každý, kdo chce v životě něco dokázat.

      Kdo vydrží, vyhraje