Knihobot

Dmitrij Rus

    1. leden 1975
    Dmitrij Rus
    Hraju, abych žil. Kniha VI., Válka
    Bitva
    Inferno
    Dluh - Hraju, abych žil. Kniha III.
    Klan. Hraju, abych žil. 2. díl
    Jiný svět. Hraju, abych žil. 1. díl
    • 2021

      Hraju, abych žil. Kniha VI., Válka

      • 264 stránek
      • 10 hodin čtení
      3,3(75)Ohodnotit

      Bitva o Velechrám jde do finále! 6. díl jedné z nejúspěšnějších sérií žánru LitRPG. Magické plameny běsní, ocelové čepele mečů se taví. Ohlušující akordy bitvy o Velechrám přecházejí do velkolepého finále. Dokonce i bohové se pustili do pranice jako nějací neotesaní plebejci. Látka, z níž je utkána realita, praská ve švech a příšery z Jiného světa začínají prolévat krev v ulicích měst na planetě Zemi. Co má v téhle situaci dělat Gleb? Zatvrdit se a zmasakrovat všechny nepřátele? Zabrat si pro sebe opuštěné hrady a nikomu nepatřící lokace? Vrhnout se na pomoc ženě, která za něj položila život? Nebo se pokusit rozbít jackpot a najít cestu domů, na Zemi?

      Hraju, abych žil. Kniha VI., Válka
    • 2021

      Bitva

      • 288 stránek
      • 11 hodin čtení
      4,1(29)Ohodnotit

      Území ruského klastru se otřásá pod nohama pochodujících vojsk. Rozhněvaní bohové zachmuřeně shlíží z nebes. Sítě tajných služeb se do sebe zaklínily jako smečky psů v zuřivé rvačce. Statisíce rozumných bytostí se vesele řežou navzájem. Tohle už není žádný herní quest ani meziklanová potyčka o ovládnutí perspektivní lokace. Tohle je válka, válka světů! Do Údolí Strachu míří davy uprchlíků a bojová síla Aliance se formuje v zaťatou pěst. Gleb už není jen obyčejným šéfem klanu. Stal se z něj skutečný vůdce a středobod krystalizace sil odporu. Na svých zádech cítí vyděšené pohledy dětských očí. Slyší tlukot srdcí, která do něj vkládají veškeré své naděje. V takové chvíli nemá na výběr, odbočit z cesty už nejde.

      Bitva
    • 2020

      Inferno

      • 264 stránek
      • 10 hodin čtení
      4,2(152)Ohodnotit

      Látka, z níž je utkána realita, praská ve švech. Na bránu Kremlu už klepou gnollští vyjednavači a do herních avatarů se stěhují duše polozapomenutých starodávných bohů. Vesmír se mění v souladu se spontánními touhami a přáními hráčů, a v Jiném světě se rodí Inferno. Dimenze obývaná arcidémony a pány pekel, jejichž úkolem bude ztrestat ty největší zločiny a zvěrstva. Na Glebových bedrech leží nelehké břímě. Jako vůdce klanu i celé aliance by měl splatit dluh vůči bohům a připravit se na nadcházející bitvu o Velechrám. Může odmítnout svého potenciálního spojence? Neměl by nabídnout pomocnou ruku tomu, kdo se dostal do úzkých, a při té příležitosti opanovat část unikátního, nikomu nepatřícího území? Lávou zalité pláně Inferna se brzy začnou otřásat pod nohama pochodujících šiků, těžkých útočných golemů a tisíců všemožných petů, mountů a familiárů.

      Inferno
    • 2019

      Dluh - Hraju, abych žil. Kniha III.

      • 292 stránek
      • 11 hodin čtení
      4,3(215)Ohodnotit

      Realita virtuálního světa, ve kterém žijí vtažení hráči, je čím dál hlubší a barvitější. Došlo zde k opravdovému zrození i skutečné smrti. Pupeční šňůra spojující Jiný svět se Zemí se však stále ztenčuje a ani Bezejmenný už není s to odvrátit hrozící katastrofu. V této houstnoucí atmosféře potká Gleb ruskou dívku, která právě jako zázrakem unikla z čínského virtuálního otroctví. Je jediný, kdo rozumí jejímu jazyku a nedokáže být hluchý k jejímu zoufalému volání o pomoc. Jaké však mají šance, když svět okolo nich spěje k nevyhnutelnému střetu? Uprostřed zemí Pohraničí na sebe narážejí dosud nevídané tisícihlavé armády. Kilotuny rozžhavené many přetavují písek ve sklo a ničí neprůstřelnou mithrilovou zbroj. Válečný ryk stoupá až k samotnému nebi a bohové jen s úžasem sledují, jaké krutosti je lidská rasa schopná. Pokračování nejlepší série žánru LitRPG.

      Dluh - Hraju, abych žil. Kniha III.
    • 2018

      Klan. Hraju, abych žil. 2. díl

      • 320 stránek
      • 12 hodin čtení
      4,5(273)Ohodnotit

      Jiný svět byl původně jen obyčejnou online hrou na hrdiny. Fenomén vtažení z něj však udělal něco velmi výjimečného a velmi nebezpečného. Nevyléčitelně nemocný Gleb se uchýlil do světa meče a magie naprosto dobrovolně. Ani se nestačil pořádně zorientovat a už se zapletl do vysoké hry o moc a bohatství. Původně bezstarostný svět věčného života se totiž stal s přibývajícím počtem vtažených hráčů předmětem zájmu mocenských a finančních kruhů. S pomocí věrných přátel, bezpečným zázemím klanu a přízní virtuálních bohů se proto Gleb pouští do boje o udržení Jiného světa v té podobě, v jaké ho poznal. Jako místo, kde je možné žít důstojně a beze strachu.

      Klan. Hraju, abych žil. 2. díl
    • 2018

      Die nahe Zukunft: In Russland entschließen sich immer mehr Menschen, der Wirklichkeit den Rücken zu kehren. Sie klinken sich in Virtual-Reality-Games ein, in denen sie von nun an ein digitales ewiges Leben haben. Max ist so ein Perma-Player, und zunächst ist es das Paradies. Doch schon bald dämmert den Playern, dass die Regierungen der alten Wirklichkeit ihre Augen auf die Ressourcen und Möglichkeiten der Game-Welten geworfen haben und dafür über Leichen gehen. Max und seine Mitstreiter müssen als Clan zusammenhalten – oder sterben ...

      Play to live - der Cyber-Clan
    • 2017

      Lze vyměnit normální život za život ve virtuální realitě? Jeden z nejúspěšnějších titulů žánru LitRPG. Píší se třicátá léta jednadvacátého století a světem se šíří záhadný fenomén nazývaný vtažení. Hráčům online her se stále častěji stává, že se jejich vědomí oddělí od smrtelného těla a zůstane navždy uvězněno ve virtuální realitě. Dokážete si představit peklo, které čeká na nešťastníka vtaženého do hry Tetris? Nebo bezmoc, kterou cítí hráč, který uvízl v tankovém simulátoru a několikrát denně se musí smažit v rozžhaveném pancíři bitevního stroje? Hráčům her na hrdiny se ovšem vtažením otevírá vyhlídka na nekonečné dobrodružství v úchvatném světě meče a magie. Gleb neměl na výběr, nevyléčitelná nemoc ho donutila záměrně podstoupit vtažení, aby z náruče smrti vytrhl alespoň své vědomí. Ve hře ho čeká věčný život, noví přátelé, láska, spousta dobrodružství a také nemálo překvapení. To největší tkví v tom, že na první pohled odlišný herní svět má s tím skutečným mnoho společného…

      Jiný svět. Hraju, abych žil. 1. díl
    • 2016

      Zryw ten niezwykły fenomen wstrząsnął światem. Oddając się ulubionej grze online i całkowicie pogrążając się w wirtualu� bądź ostrożny.Prawdopodobieństwo, że twoja świadomość zrzuci pęta niedoskonałego ciała i na zawsze pozostanie w wirtualnym świecie, jest całkiem spore.Biada temu, kto ugrzązł w tetrisie. Nie do pozazdroszczenia jest także los tych, kt�rzy setki razy dziennie muszą spalać się w zbroi symulator�w czołgu.Ale może ludzie, kt�rzy świadomie skorzystali z fenomenu zrywu i dobrowolnie pogrążyli się w bezkresnym świecie miecza i magii, powinni zostać nazwani szczęściarzami?

      Zryw