Objednej s PPL a stihneme doručit do Vánoc
Knihobot

Václav Štefek

    Poustevníci v tajze
    Hraju, abych žil. Kniha VI., Válka
    Klan. Hraju, abych žil. 2. díl
    Jiný svět. Hraju, abych žil. 1. díl
    • Lze vyměnit normální život za život ve virtuální realitě? Jeden z nejúspěšnějších titulů žánru LitRPG. Píší se třicátá léta jednadvacátého století a světem se šíří záhadný fenomén nazývaný vtažení. Hráčům online her se stále častěji stává, že se jejich vědomí oddělí od smrtelného těla a zůstane navždy uvězněno ve virtuální realitě. Dokážete si představit peklo, které čeká na nešťastníka vtaženého do hry Tetris? Nebo bezmoc, kterou cítí hráč, který uvízl v tankovém simulátoru a několikrát denně se musí smažit v rozžhaveném pancíři bitevního stroje? Hráčům her na hrdiny se ovšem vtažením otevírá vyhlídka na nekonečné dobrodružství v úchvatném světě meče a magie. Gleb neměl na výběr, nevyléčitelná nemoc ho donutila záměrně podstoupit vtažení, aby z náruče smrti vytrhl alespoň své vědomí. Ve hře ho čeká věčný život, noví přátelé, láska, spousta dobrodružství a také nemálo překvapení. To největší tkví v tom, že na první pohled odlišný herní svět má s tím skutečným mnoho společného…

      Jiný svět. Hraju, abych žil. 1. díl
    • Klan. Hraju, abych žil. 2. díl

      • 320 stránek
      • 12 hodin čtení
      4,5(273)Ohodnotit

      Jiný svět byl původně jen obyčejnou online hrou na hrdiny. Fenomén vtažení z něj však udělal něco velmi výjimečného a velmi nebezpečného. Nevyléčitelně nemocný Gleb se uchýlil do světa meče a magie naprosto dobrovolně. Ani se nestačil pořádně zorientovat a už se zapletl do vysoké hry o moc a bohatství. Původně bezstarostný svět věčného života se totiž stal s přibývajícím počtem vtažených hráčů předmětem zájmu mocenských a finančních kruhů. S pomocí věrných přátel, bezpečným zázemím klanu a přízní virtuálních bohů se proto Gleb pouští do boje o udržení Jiného světa v té podobě, v jaké ho poznal. Jako místo, kde je možné žít důstojně a beze strachu.

      Klan. Hraju, abych žil. 2. díl
    • Hraju, abych žil. Kniha VI., Válka

      • 264 stránek
      • 10 hodin čtení
      3,3(75)Ohodnotit

      Bitva o Velechrám jde do finále! 6. díl jedné z nejúspěšnějších sérií žánru LitRPG. Magické plameny běsní, ocelové čepele mečů se taví. Ohlušující akordy bitvy o Velechrám přecházejí do velkolepého finále. Dokonce i bohové se pustili do pranice jako nějací neotesaní plebejci. Látka, z níž je utkána realita, praská ve švech a příšery z Jiného světa začínají prolévat krev v ulicích měst na planetě Zemi. Co má v téhle situaci dělat Gleb? Zatvrdit se a zmasakrovat všechny nepřátele? Zabrat si pro sebe opuštěné hrady a nikomu nepatřící lokace? Vrhnout se na pomoc ženě, která za něj položila život? Nebo se pokusit rozbít jackpot a najít cestu domů, na Zemi?

      Hraju, abych žil. Kniha VI., Válka
    • Poustevníci v tajze

      • 240 stránek
      • 9 hodin čtení

      Koncem 70. let 20. století spatřil ruský pilot při přeletu nad odlehlým úsekem sibiřské tajgy obdělávané pole stovky kilometrů od jakéhokoli osídlení. Tým geologů zanedlouho našel primitivní dřevěný srub a rodinu oblečenou v hadrech, která mluvila, myslela a žila způsobem ruských rolníků za vlády cara Petra Velikého. Rodina Karpa Osipa Lykova patřila k ruským pravoslavným „starověrcům“, kteří se nejdříve izolovali od světa za náboženského pronásledování v době Petra Velikého a poté uprchli z domovů kvůli Stalinově kolektivizaci. Ve 30. letech se Lykovova rodina vydala na dva tisíce kilometrů dlouhou cestu z Ukrajiny do hlubin sibiřské tajgy a v době, kdy je autor knihy Vasilij Peskov poznal, přežívali už více než padesát let sami jen díky tomu, co dokázali sklidit, ulovit a postavit vlastními silami. Jak se sem dostali, jak přežili a jak nakonec zvítězili v drsných podmínkách v tajze tvoří jedno z nejpozoruhodnějších lidských dobrodružství.

      Poustevníci v tajze