Knihobot

Jean Noël Kapferer

    Jean-Noël Kapferer je přední evropskou autoritou v oblasti řízení značky, mezinárodně uznávaný jako jeden z předních světových specialistů a nejvlivnějších myslitelů v oboru. Jeho práce, překládaná do mnoha jazyků, se vyznačuje hloubkovou analýzou a kreativními doporučeními, které čerpají z jeho mezinárodní vize a rovnováhy mezi teorií a praxí. Kapferer byl průkopníkem klíčových konceptů moderního řízení značky, včetně identity značky a holistického přístupu k ní, což představuje odklon od amerických teorií zaměřených na atributy. Jeho inovativní přínosy, jako je identifikační hranol a koncept značkové jádro, nadále formují mezinárodní strategii značek.

    Jean Noël Kapferer
    (Re)inventing the Brand
    Kapferer on Luxury
    The New Strategic Brand Management
    The luxury strategy : break the rules of marketing to build luxury brands
    Strategic Brand Management
    Fáma. Nejstarší médium světa
    Autor se věnuje strategickému marketingu a brand managementu. Působí jako profesor na HEC Paris (Vysoká škola obchodní), která je považována za špičku mezi evropskými obchodními školami. Přednáší na mnoha školách po celém světě. Více informací můžete nalézt na www.kapferer.com.
    uživatel Lector