Knihobot

Oji Hiroi

    Tento autor se zabývá především tvorbou mangy. Jeho díla často zahrnují historické a samurajské motivy, kde zkoumá střet tradice a modernity. Hiroiho styl se vyznačuje dynamickou kresbou a poutavými příběhy, které vtahují čtenáře do světa plného akce a emocí.

    Případy Kjóko Karasumy 1 - 5
    Případy Kjóko Karasumy = Karasuma Kyoko no jikenbo. 1
    Případy Kjóko Karasumy. 3
    Případy Kjóko Karasumy 2
    Případy Kjóko Karasumy. 5
    Případy Kjóko Karasumy. 4
    • Kjóko Karasuma je geniální 16letá dívka – a detektiv speciálního policejního oddělení Asakusy, dokonale ovládající bojové umění i obrovitou pistoli. Její poněkud nezvyklé případy se týkají postav známých běžnému Japonci jen z mýtů a legend. Smlouva s démony přestala být dodržována a napětí mezi oběma stranami neuvěřitelně vzrostlo. Jednání, která měla pomoci uklidnit napjatou situaci mezi světem lidí a démonů, ztroskotala a situace přerostla v otevřenou válku. Pro boj s démony policie vytváří antidémonskou ozbrojenou jednotku, kterou tvoří ti nejlepší z nejlepších, shromáždění z celé země. Kjóko si začíná uvědomovat, že v jejích žilách skutečně proudí krev démonů; Raymonda sžírá touha po pomstě za zavražděného parťáka. Mezitím se blíží první nasazení ozbrojené policie…

      Případy Kjóko Karasumy. 4
    • Případy Kjóko Karasumy. 5

      • 192 stránek
      • 7 hodin čtení
      3,9(25)Ohodnotit

      Kjóko Karasuma je geniální 16letá dívka – a detektiv speciálního policejního oddělení Asakusy, dokonale ovládající bojové umění i obrovitou pistoli. Její poněkud nezvyklé případy se týkají postav známých běžnému Japonci jen z mýtů a legend. Pro boj s démony se policie rozhodne vytvořit antidémonskou „ozbrojenou policii“, tvořenou těmi nejlepšími z nejlepších narychlo shromážděnými z celé země. Válka mezi Oni a lidmi uvrhla do naprostého chaosu celou japonskou politickou i finanční scénu. Kanó usilovně pracuje na svém plánu změnit severovýchod Japonska na říši Oni. Kjóko se musí vyrovnat se zjištěním, že jí v žilách koluje krev démonských králů. Kanóovi se podaří uštědřit ozbrojené policii drtivý úder a uniknout. Jaké úmysly se za jeho šílenstvím skrývají…?

      Případy Kjóko Karasumy. 5
    • Druhé pokračování úspěšné série, vhodné pro čtenáře od patnácti let. Detektivní manga nabitá akcí, s prvky nadpřirozena a postavami z japonských mýtů a legend. Moderní způsob kresby skvěle koresponduje s příběhem, který vás nenechá vydechnout až do poslední stránky. Kjóko Karasuma je geniální 16letá dívka – a detektiv speciálního policejního oddělení Asakusy, dokonale ovládající bojové umění i obrovitou pistoli. Její poněkud nezvyklé případy se týkají postav známých běžnému Japonci jen z mýtů a legend. Děsivá smlouva uzavřená v dávných dobách mezi lidmi a odlišnými před časem vypršela. Výskyt odlišných v Tokiu po roce 2050 stále narůstá a speciální Útvar pro boj s nelidskými zločiny se potýká se stále větším množstvím problémů. Navíc se zdá, že je do celé věci zapleteno i několik vládních činitelů. Podaří se Kjóko a jejím kolegům celou záležitost vyřešit? A odhalí také tajemství, které se skrývá v její minulosti?

      Případy Kjóko Karasumy 2
    • Případy Kjóko Karasumy. 3

      • 184 stránek
      • 7 hodin čtení
      3,8(35)Ohodnotit

      Třetí pokračování úspěšné série, vhodné pro čtenáře od patnácti let. Detektivní manga nabitá akcí, s prvky nadpřirozena a postavami z japonských mýtů a legend. Moderní způsob kresby skvěle koresponduje s příběhem, který vás nenechá vydechnout až do poslední stránky. Kjóko Karasuma je geniální 16letá dívka – a detektiv speciálního policejního oddělení Asakusy, dokonale ovládající bojové umění i obrovitou pistoli. Její poněkud nezvyklé případy se týkají postav známých běžnému Japonci jen z mýtů a legend. Pradávná smlouva mezi démony a lidstvem je podle všeho konečně zlomená: oni napadají a požírají lidi dokonce i na veřejnosti a za denního světla. Všechno naznačuje tomu, že válka je na spadnutí, a šéf útvaru pro boj s nelidskými zločiny Mitamura proto s otevřenou náručí vítá Miki Sugiuru, bývalou příslušnici SAS, která jim přichází na pomoc. Mladičká Kjóko Karasuma a její parťák Raymond Kumano bojují s časem i s rostoucím násilím v ulicích Tokia. Kjóko navíc musí zjistit, zda jí v žilách skutečně koluje krev démonů. A pokud ano, na kterou stranu se v boji postaví?

      Případy Kjóko Karasumy. 3
    • První díl nové série, vhodné pro čtenáře 15+. Úspěšná manga nabitá akcí, s prvky nadpřirozena a postavami z japonských mýtů a legend. Moderní způsob kresby skvěle koresponduje s příběhem, který vás nenechá vydechnout až do poslední stránky.

      Případy Kjóko Karasumy = Karasuma Kyoko no jikenbo. 1
    • Im Tokyo der nahen Zukunft geschehen im Asakusa-Viertel merkwürdige Vorfälle, darunter Mordopfer mit Hörnern und verschwundene Kinder. Die "Abteilung Sicherheit" des Asakusa Police Departments, geleitet von Mitamura, verfolgt diese Fälle. Besonders die 16-jährige Kyoko Karasuma trägt entscheidend zur Aufklärung bei.

      Kyoko Karasuma, Band 1. Detective of the Asakusa Police Department
    • Immer mehr Oni entführen Menschen, was die Lage eskalieren lässt. Die 16-jährige Detective Kyoko Karasuma vermutet, dass mehr dahinter steckt. Bei ihren Ermittlungen entdeckt sie, dass auch sie selbst mehr ist, und erkennt, dass ein größerer Konflikt zwischen Dämonen und Menschen droht.

      Kyoko Karasuma, Band 2. Detective of the Asakusa Police Department
    • Der Vertrag zwischen den Oni und der Menschheit ist gebrochen, und Krieg steht bevor. Die 16-jährige Detektivin Kyoko Karasuma muss sich mit ihrer möglichen Oni-Abstammung und den damit verbundenen übermenschlichen Fähigkeiten auseinandersetzen. Auf welcher Seite wird sie kämpfen?

      Kyoko Karasuma, Band 3