Retušování a úprava snímků je vůbec nejčastější činností, která se ve Photoshopu provádí. Nabízíme vám praktického průvodce těmito činnostmi od českého experta, s nímž se velmi brzy naučíte technikám profesionálů grafických studií. Zjistíte, jak na korekci barev, doostření, opravu červených očí, maskování přepálení, retušování znamének či akné a mnoho dalšího. Kompletní obrazový doprovod je dostupný na internetu.
Tomáš Barčík Knihy






Webová grafika
- 88 stránek
- 4 hodiny čtení
Pomůcka pro začínající webdesignéry zabývající se tvorbou internetových stránek. Pracovní techniky využívají grafický program Adobe Photoshop.
Adobe Photoshop - retuš, vylepšování a úpravy fotografií
- 132 stránek
- 5 hodin čtení
Kniha „Adobe Photoshop – retuš, vylepšování a úpravy fotografií“ přináší názorné příklady častých i méně frekventovaných úprav fotografií. Je určena běžným uživatelům tohoto grafického softwaru, jenž se již delší dobu řadí mezi špičku programů pro editaci a optimalizaci rastrové grafiky. Mnoho začátečníků tápe v obrovské škále tutoriálů, uživatelských příruček a on-line manuálů, které ne vždy poskytují ty nejpřesnější a obecně pojaté postupy. Cílem této publikace proto zůstává snaha o přiblížení možností programu Adobe Photoshop při zpracování fotografií všem uživatelům, kteří se vážně věnují grafické práci, nebo je baví si jen tak hrát s grafikou. Důležitou součástí knihy je CD příloha, kde čtenáři najdou kompletní obrazový doprovod a všechny úpravy si tak sami mohou vyzkoušet.
Holistická marketingová koncepce
- 112 stránek
- 4 hodiny čtení
Publikace Holistická marketingová koncepce si klade za cíl přinést ucelenější pohled na holistickou marketingovou koncepci, která se v současnosti zdá být nejmodernější podnikatelskou koncepcí a jedinou možnou cestou vpřed. Princip holistického marketingu je vystavěn na čtyřech základních pilířích: vztahovém marketingu, interním marketingu, internetovém marketingu a společenské zodpovědnosti firem. Holistická marketingová koncepce výrazně zasahuje do tradičního pojetí marketingového mixu. Součástí holistického přístupu je též integrovaná marketingová komunikace, která pomáhá firmám maximalizovat spektrum komunikačních kanálů v procesu strategického řízení značky. Kniha se věnuje i fundamentálním marketingovým pojmům, které by měl znát každý schopný marketér.
Strategický marketing
- 110 stránek
- 4 hodiny čtení
Strategický marketing se jako disciplína v posledních letech zabydlel i v České republice, kde jsme vývoj v oblasti marketingových aktivit po druhé světové válce nezažili; není tajemstvím, že boom marketingu, a strategického marketingu zvláště, úzce souvisí s internetovou revolucí 90. let minulého století a jeho vývoj je od té doby prakticky nepřetržitý. Publikaci napsal Tomáš Barčík, MBA, talentovaný lektor našich programů v uvedené oblasti, neboť se povahou a využitím strategického marketingu ve firemním prostředí dlouhodobě zabývá a svoji erudici prokazuje i na následujících stranách, které vřele doporučujeme nejen studentům profesních vzdělávacích programů DBA, MBA a LL.M. , ale i odborné veřejnosti a profesionálům v oblasti marketingové komunikace.