Knihobot

Tomáš Barčík

    16. září 1978
    Strategický marketing
    Holistická marketingová koncepce
    Adobe Photoshop -  retuš, vylepšování a úpravy fotografií
    Úspěch neměřitelný penězi
    Webová grafika
    Retušování a úpravy fotografií v Adobe Photoshop CS/CS2
    • Retušování a úprava snímků je vůbec nejčastější činností, která se ve Photoshopu provádí. Nabízíme vám praktického průvodce těmito činnostmi od českého experta, s nímž se velmi brzy naučíte technikám profesionálů grafických studií. Zjistíte, jak na korekci barev, doostření, opravu červených očí, maskování přepálení, retušování znamének či akné a mnoho dalšího. Kompletní obrazový doprovod je dostupný na internetu.

      Retušování a úpravy fotografií v Adobe Photoshop CS/CS2
    • Webová grafika

      • 88 stránek
      • 4 hodiny čtení
      3,0(1)Ohodnotit

      Pomůcka pro začínající webdesignéry zabývající se tvorbou internetových stránek. Pracovní techniky využívají grafický program Adobe Photoshop.

      Webová grafika
    • Kniha „Adobe Photoshop – retuš, vylepšování a úpravy fotografií“ přináší názorné příklady častých i méně frekventovaných úprav fotografií. Je určena běžným uživatelům tohoto grafického softwaru, jenž se již delší dobu řadí mezi špičku programů pro editaci a optimalizaci rastrové grafiky. Mnoho začátečníků tápe v obrovské škále tutoriálů, uživatelských příruček a on-line manuálů, které ne vždy poskytují ty nejpřesnější a obecně pojaté postupy. Cílem této publikace proto zůstává snaha o přiblížení možností programu Adobe Photoshop při zpracování fotografií všem uživatelům, kteří se vážně věnují grafické práci, nebo je baví si jen tak hrát s grafikou. Důležitou součástí knihy je CD příloha, kde čtenáři najdou kompletní obrazový doprovod a všechny úpravy si tak sami mohou vyzkoušet.

      Adobe Photoshop -  retuš, vylepšování a úpravy fotografií
    • Holistická marketingová koncepce

      • 112 stránek
      • 4 hodiny čtení

      Publikace Holistická marketingová koncepce si klade za cíl přinést ucelenější pohled na holistickou marketingovou koncepci, která se v současnosti zdá být nejmodernější podnikatelskou koncepcí a jedinou možnou cestou vpřed. Princip holistického marketingu je vystavěn na čtyřech základních pilířích: vztahovém marketingu, interním marketingu, internetovém marketingu a společenské zodpovědnosti firem. Holistická marketingová koncepce výrazně zasahuje do tradičního pojetí marketingového mixu. Součástí holistického přístupu je též integrovaná marketingová komunikace, která pomáhá firmám maximalizovat spektrum komunikačních kanálů v procesu strategického řízení značky. Kniha se věnuje i fundamentálním marketingovým pojmům, které by měl znát každý schopný marketér.

      Holistická marketingová koncepce
    • Strategický marketing

      • 110 stránek
      • 4 hodiny čtení

      Strategický marketing se jako disciplína v posledních letech zabydlel i v České republice, kde jsme vývoj v oblasti marketingových aktivit po druhé světové válce nezažili; není tajemstvím, že boom marketingu, a strategického marketingu zvláště, úzce souvisí s internetovou revolucí 90. let minulého století a jeho vývoj je od té doby prakticky nepřetržitý. Publikaci napsal Tomáš Barčík, MBA, talentovaný lektor našich programů v uvedené oblasti, neboť se povahou a využitím strategického marketingu ve firemním prostředí dlouhodobě zabývá a svoji erudici prokazuje i na následujících stranách, které vřele doporučujeme nejen studentům profesních vzdělávacích programů DBA, MBA a LL.M. , ale i odborné veřejnosti a profesionálům v oblasti marketingové komunikace.

      Strategický marketing