Praktická a čtivá knížka plná konkrétních rad a tipů vám pomůže odhalit možnosti reklamy, ukáže vám šance a rizika jednotlivých reklamních nástrojů a poradí, jak lépe využívat a pro vaši firmu optimalizovat různé formy reklamy. Dozvíte se, jakých chyb se vyvarovat, čím se vyznačuje dobrá reklama a jak zvýšit její věrohodnost. Přečtete si, co byste měli vědět o svém trhu, jak vytvořit přesvědčivé reklamní sdělení, jak reklamu dostat k cílové skupině a využít direct marketing, internet, e-mail, reklamu v tisku a alternativní formy reklamy či jak účinně propagovat s malým rozpočtem. Dostane se vám doporučení ohledně právních aspektů reklamy i spolupráce s agenturami. Kniha je určena marketingovým manažerům a specialistům a výborně poslouží podnikatelům z malých firem.
Monika Monzel Knihy
1. leden 1967


In „Kreatives Intermezzo“ stellt Monika Monzel eine neue Methodik der kreativen Ideenfindung vor, die jedem Ideensuchenden hilft, innere Kreativitätspotenziale auszuschöpfen, unbewusste Kreativblockaden zu überwinden und sich (bzw. seine Projekte) immer wieder neu zu erfinden. Das Buch im handlichen Taschenformat ist als Denkbuch konzipiert, nicht als Lehrbuch. Die schrittweisen Anleitungen und die praktischen Beispiele versetzen jeden in die Lage, die Methodik einfach und schnell zu erlernen sowie diese jederzeit und überall - alleine oder im Team - für berufliche wie private Projekte - anzuwenden.