Knihobot

Filip Kahoun

    27. únor 1979
    Filip Kahoun
    Boj o pozornost 1. a 2. díl
    Boj o pozornost II. Jak si dělat chytrý osobní marketing
    Boj o pozornost
    • 2021

      Našemu světu vládnou lidé, kteří umí získat pozornost. Ta se stala základní živinou společenského i kariérního úspěchu. Největší šanci vyniknout mají dnes ti, kdo vědí, jak se dobře prodat a zaujmout druhé. Osobní marketing už dávno není jen oblíbenou hříčkou celebrit a hrdinů naší doby. Potřebuje ho každý, kdo chce mít skvělou práci, vybudovat si dobrou pověst, stát se vyhledávaným profíkem a užívat si slušných příjmů. Tato kniha je originálním návodem na to, jak si dělat chytrou osobní reklamu a zdravě se prosadit. V práci, na trhu i v životě. Spousta psychologických i marketingových tipů z praxe, které v žádné učebnici nevyčtete, a přitom na nich stojí image každého z nás!

      Boj o pozornost II. Jak si dělat chytrý osobní marketing
    • 2019

      Celý náš život je pouhým součtem všeho, čemu jsme kdy věnovali pozornost. Právě ta je hlavní branou do našeho vnitřního světa a zdrojem všech zážitků i emocí. Nejvyšším životním uměním je tedy rozpoznat, čemu svou vzácnou pozornost věnovat a co zkrátka ignorovat. Lidé, kteří se naučili tuto sílu dokonale ovládat, dosahují mistrovství jak v osobních vztazích, tak v pracovním životě. Pociťují více štěstí, životní energie, a dokonce se těší i lepšímu fyzickému a duševnímu zdraví. Tato kniha přináší podrobný návod, jak chytře pracovat s vlastní pozorností. Tedy jak ji dostat pod kontrolu, co z ní nemilosrdně vytěsnit a na co ji naopak zaměřit nebo jak posílit oslabenou koncentraci. To vše opřené o nejmodernější vědecké poznatky a funkční postupy z praxe.

      Boj o pozornost