Knihobot

Hana Lošťáková

    4. červenec 1953
    Hana Lošťáková
    Diferencované řízení vztahů se zákazníky
    B-to-B marketing : strategická marketingová analýza pro vytváření tržních příležitostí
    Řízení vztahů se zákazníky (CRM) prostřednictvím diferencovaného hodnotového managementu
    Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
    Působí na katedře ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu Fakulty chemicko-technologické Univerzity Pardubice, kde od roku 1977 významně přispívá k rozvoji vzdělávací a vědeckovýzkumné činnosti. Dlouhodobě se orientuje na strategický marketingový management podniků zejména chemického, farmaceutického a potravinářského průmyslu v turbulentním tržním prostředí. Při vedení Sekce učitelů marketingu při České marketingové společnosti, spolupráci s Českým institutem pro marketing, o. z. (CIMA), kde nově koncipovala výuku v kurzech CIMA B, a intenzivní spolupráci s podnikovou praxí se zasloužila o rozvoj teorie i praxe moderně pojatého marketingu ve středoevropském prostoru.
    www.grada.cz