Knihobot

Petra Koudelková

    Ekonomická žurnalistika
    Společenská odpovědnost firem a organizací : udržitelně o udržitelnosti
    Základy marketingu a marketingové komunikace v sociálním podniku
    Obraz katolické církve v českých a slovenských médiích v letech 2015-2018
    Příležitosti a výzvy v komunikaci církve v 21. století
    • 2021

      Média utvářejí současný obraz o křesťanských církvích i jemně formují přístup publika, zároveň odrážejí stav společnosti a jejích postojů k náboženství. Jakým způsobem dnes sdělují křesťanské hodnoty a principy, jak komunikují s věřícími a jak se sekularizovanou veřejností? Jaká témata a proč se medializují? Kolektivní monografie přináší srovnání situace u nás a na Slovensku a poskytuje vhled do různých společenských oblastí, které s mediálním obrazem církví souvisejí.

      Obraz katolické církve v českých a slovenských médiích v letech 2015-2018
    • 2016

      Ekonomická žurnalistika

      • 100 stránek
      • 4 hodiny čtení

      Publikace je zaměřena na dva specifické vědní obory, a to ekonomii a žurnalistiku. Text je rozdělen do pěti ucelených a na sebe navazujících kapitol. Od základních pojmů přes historický vývoj jednotlivých typů médií až do soudobé situace mediálním světě. Cílem těchto skript je zprostředkovat studentům všeobecný vhled do problematiky, exkurz do fungování mediální firmy a popis národního mediálního prostředí. Čtenáři se seznámí se současnou regulací médií v České republice, s globálním pohledem na celou problematiku, rozšíří si znalosti o fungování mediálních firem. Dále se dozví o marketingových nástrojích, které mediální firmy používají k dosažení svých cílů. Jak funguje segmentace trhu a také souvislosti s tím spojené, jako například mapování konkurence. V publikaci jsou také přiblíženy nástroje jako je reklama, PR, direct marketing, Guerilla marketing tak, aby čtenář vnímal jejich důležitost a uměl v praxi pracovat nejen s pojmy, ale také s podstatou, která se za nimi skrývá.

      Ekonomická žurnalistika
    • 2015

      Komunikace zaujímá v dnešní společnosti přední postavení a nejinak je tomu také v katolické církvi. I tady se v posledních letech musely udát změny, aby církev dokázala držet krok s moderní dobou. Předkládaná kolektivní monografie představuje tuto problematiku zblízka a to v různých sférách lidského dění, například jako komunikaci s médii, nebo rozebírá trendy v jazyce českém, které se promítají do církevních výrazů. Dále hledá odpovědi na otázky typu, jak církev reaguje na používání a na vliv sociálních sítí a co na to říká její nejvyšší představitel papež František? Pro úplnost přináší monografie i myšlenky a názory Mons. Tomáše Holuba, současného generálního sekretáře České biskupské konference. Uvažuje o silných a slabých stránkách církevní komunikace a přibližuje plány katolické církve do dalších let.

      Příležitosti a výzvy v komunikaci církve v 21. století