Kim Newman je mistr žánrové literatury, který s neuvěřitelnou komplexností a humorem čerpá z prvků hororu, sci-fi a fantasy. Jeho díla jsou plná odkazů na klasickou i populární kulturu, přičemž si pohrává s očekáváními čtenářů a subvertuje žánrové konvence. Newmanův styl je charakteristický svou hravostí a schopností propojovat zdánlivě nesourodé odkazy do poutavých a často zneklidňujících příběhů. Ať už zkoumá alternativní historie, kde se fikce stává realitou, nebo se ponořuje do temných zákoutí lidské psychiky, jeho psaní vždy nabízí jedinečný a provokativní pohled na svět.
SOUČÁST HELLBOY UNIVERSA Sir Edward Grey je vyslán do malého průmyslového
města, kde za záhadných okolností zahynul královský úředník. Pátrání se však
brzy začne ubírat neobvyklým směrem: k legendami opředenému močálu za městem a
též k neuvěřitelným tvorům, kteří v něm údajně žijí.
První kniha o Genevieve Dieudonné ze světa Warhammer.
Detlef Sierck, který se prohlašuje za největšího dramatika na světě, vyhlásil, že příštím jeho představením bude ztvárnění konce Velkého čaroděje Drachenfelse – sehrané tam, kde zemřel, tedy v jeho ponuré pevnosti. Hradby Drachenfelsu však stále ještě ukrývají strašlivá tajemství a Detlefovi hrozí, že první noc jeho mistrovského díla se stane zároveň i poslední nocí jeho života.
Nejproslulejší dramatik a herec Známého světa Detlef Sierck vyrostl z malého chlapce v postaršího génia. Žoldnéř Vukotič vyměnil po mnoha eskapádách dobrodružný život za oddanou službu baronu Johannovi.
Kapitán Harald Kleindeinst učiní v temných uličkách Altdorfu přítrž řádění dalšího sériového vraha. V Šedých horách došlo zlato.
To všechno jsou jen epizody v dlouhém životě upírky Genevieve Sandrine de Pointe du Lac Dieudonné - a také příběhy z temného a nebezpečného světa Warhammeru, navazující na romány Jacka Yeovila Drechenfels, Genevieve Nemrtvá a Bestie v sametu.
Nastává barbarský nový věk... Píše se rok 1888 a královna Viktorie se znovu provdala. Za manžela si vzala valašského knížete neblaze proslulého jako hrabě Dracula. Obyvatelé Londýna se stále častěji rozhodují pro upíří existenci a Draculova nečistá pokrevní linie se nezadržitelně šíří všemi vrstvami společnosti. V ponurých uličkách Whitechapelu kuchá mladé upírky vrah přezdívaný „Stříbrný nůž“. Při pátrání po sadistickém zabijákovi musí spojit síly věčně mladá upírka Genevieve Dieudonné a Charles Beauregard ze záhadného klubu Diogenes, aby se krůček po krůčku přiblížili na dosah tomu nejkrvežíznivějšímu vládci, jakého kdy Anglie poznala.
Jeden z nejproslulejších upírských románů dvacátého století mísí prvky alternativní historie, děsivých příběhů a steampunku do zcela opojné směsi, kterou Neil Gaiman označil za povinnou četbu.
V temných ulicích Altdorfu, největšího města Starého světa, se to vždycky jen hemžilo lupiči a hrdlořezy. Nyní ale musí městská hlídka čelit výzvě největší, vrahovi tak bezohlednému a strašlivému, že je všeobecně znám pod jménem Bestie. Na pozadí stupňujícího se strachu a hysterie musí tři ti nejnepravděpodobnější spojenci spolupracovat, aby vraha odhalili. Krvavá stopa však vede k císařskému dvoru. Podaří se jim Bestii dopadnout dřív, než Císařství zachvátí plameny revoluce?
Druhá kniha o Genevieve Dieudonné ze světa Warhammer.
Genevieve Dieudonné vypadá jako mladá dívka, ale její věk čítá víc než šest set let. Je totiž upír. Za ta staletí už byla lecčím – od královny po číšnici. V součastné době je milenkou i múzou geniálního dramatika Detlefa Siercka, kterému se konečně podařilo získat vlastní divadlo. Má to jen jeden háček. k historií opředené budově patří i fantom. A stín Drachenfelsu je dost dlouhý, aby dosáhl i do Altdorfu… Temná a strašlivá tajemství se skrývají ve městech Starého světa stejně jako v divočině, která je obklopuje. Genevieve Dieudonné, upíří hrdinka z Drachenfelsu se v této sérii tří propojených novel utkává s protivníky magického i světského druhu, lidskými i zvířecími.
One of a series of novels set in a nightmare USA of the near future; an anarchic, cybergoth world devastated by climatic catastrophe and populated by gang-cults and policed zones. Society is marked by a resurgence of tribalism, and even the laws of nature are on the brink of collapse.
In 1968, George Romero's Night of the Living Dead and Roman Polanski's Rosemary's Baby brought a new slant to the horror film, bringing zombies and witchcraft into a contemporary setting, and much closer to home than the cardboard Transylvanias of earlier films. This work is a critical overview of the horror movie genre from the late 1960s with a discussion of over 2000 films - masterpiece and monstrosity alike.
Novelist and critic Kim Newman assesses the horror noir Cat People (1943),
produced by Val Lewton and directed by Jacques Tourneur. This important and
influential film is considered in the light of its place in film history and
as a work of ambitious horror. The new edition includes a postscript about the
sequel, The Curse of the Cat People.