Victor Escandell je uznávaný ilustrátor, jehož práce vyniká živou energií a hravou představivostí. Jeho ilustrace, často založené na geometrických tvarech a odvážných barvách, oživují širokou škálu témat. Escandell se zaměřuje na tvorbu vizuálně podmanivých děl, která okamžitě zaujmou a podněcují fantazii. Jeho přístup spojuje grafický design s klasickou ilustrací, čímž vytváří jedinečný a rozpoznatelný styl.
Neexistuje kniha, která by tě bavila víc, detektive. Vítej v knize záhad! Přijdeš na kloub 25 tajuplným případům? Některé mají logické řešení, u jiných využiješ své představivosti. A hlavně – hledej v zábavných obrázcích, a stopu máš nadosah. Záhady můžeš řešit sám, s kamarády nebo s celou rodinou. Staň se opravdovým detektivem! Hledej stopy, používej mozek a vyřeš všechny záhady. Věnováno dětem od 8 let a jejich rodičům, kteří mají chuť přicházet na kloub záhadám.
Lidské tělo je přesný a fascinující mechanismus. Vydejte se s námi na cestu různými zákoutími naší anatomie a tělesných systémů. Staňte se detektivy lidského těla. Dozvíte se nejen spoustu informací ale také to, že skrývá několik úžasných záhad. Některým budete muset i sami přijít na kloub. Podaří se vám zjistit, jakou barvu očí bude mít dítě Maleny a Ariela? Proč sir George přežije souboj se sirem Artušem, který ho předtím střelil do srdce? Jak Jimmy ví, že mu číšník po vylovení mouchy přinesl stejnou kávu? Zapojte mozek i fantazii a vyřešte 25 hádanek!
Vítej v knize záhad a odhal všechna tajemství pomocí vědeckých poznatků! Zjistíš, že většina zdánlivě neřešitelných otázek kolem tebe má své logické řešení. Věda nikdy nebyla zábavnější! Záhady můžeš řešit sám, s kamarády nebo s celou rodinou. Staň se opravdovým vědcem! Všímej si detailů, používej mozek a vyřeš všechny záhady. Věnováno dětem od 8 let a jejich rodičům, kteří mají chuť přicházet na kloub záhadám.
Vítej v obávané knize záhad! Přijdeš na kloub poutavým záhadám, které se hemží hrůzostrašnými persónami? V hlavních rolích se představí Frankenstein, čarodějnice s pořádnými bradavicemi, mumie, vlkodlak a další úžasné bytosti, které tě provedou světem přímo hororovým! Některé záhady mají logické řešení, u jiných využiješ své představivosti. Hledej v zábavných obrázcích, a stopu máš nadosah. Záhady můžeš řešit sám, s kamarády nebo s celou rodinou. Staň se opravdovým detektivem! Hledej stopy, používej mozek a vyřeš všechny záhady. Věnováno dětem od 8 let a jejich rodičům, kteří mají chuť přicházet na kloub záhadám a bát se!
Vítej v knize záhad! Přijdeš na kloub 25 tajuplným záhadám z oblasti historie? Některé mají logické řešení, u jiných využiješ své představivosti. A hlavně – hledej v zábavných obrázcích, a stopu máš nadosah. Záhady můžeš řešit sám, s kamarády nebo s celou rodinou. Staň se opravdovým detektivem! Hledej stopy, používej mozek a vyřeš všechny záhady. Věnováno dětem od 8 let a jejich rodičům, kteří mají chuť přicházet na kloub záhadám.
Renowned illustrator Victor Escandell presents a comprehensive guide that explores a variety of techniques for enhancing black and white drawings and paintings. This visually rich paperback focuses on the creative potential of monochromatic art, detailing both traditional and modern materials and methods, including Indian ink, pencil, pen, and water-soluble graphite. Clear explanations enable both beginners and advanced artists to experiment and expand their creativity. Each chapter introduces a specific technique, providing essential information on materials, illustrated examples, and engaging anecdotes about their origins. Readers will find practical tips, variations, and references to classic and contemporary artists. Techniques are further demonstrated through short films accessible via QR codes, while photographs showcase both the final results and the process to ensure clarity. A dedicated chapter discusses various mixed techniques, and the final chapter explores applications beyond paper, such as textiles and murals. Escandell's innovative approach transforms ordinary tools and materials, turning everyday items like salt and bleach into vital components of artistic exploration.
1) The Cardboard. 2) The Landscape. 3) The Cloth. 4) Collage and Light. 5) He Chromatic Game. 6) Tridimensional Collage. 7) 3D or 2D? 8) Handcrafted or Digital? 9) Illustrated Theater. 10) Everithing goes! Annex: Camera and Action. How to photograph your works.
Ludzie przeszli długą drogę od czasów, kiedy żyli w jaskiniach, po podbój kosmosu. Nie wiedzieliby, jak krzesać ogień, przepłynąć morza, żeby odkryć nowe lądy i cywilizacje, tworzyć wiekopomne dzieła sztuki takie jak Mona Lisa... gdyby nie posiadali najważniejszego narzędzia: rozumu. Zanurz się w najbardziej fascynujących okresach w historii ludzkości, a przy okazji potrenuj trochę swój umysł i baw się dobrze! W jaki sposób? Pomagając rozwiązać rożnego rodzaju zagadki neandertalskiemu myśliwemu, starożytnemu faraonowi, celtyckiemu druidowi, Krzysztofowi Kolumbowi, osadnikom na Dzikim Zachodzie... czy samemu Sherlockowi Holmesowi.
O livro começa com uma auto-apresentação - «Chamo-me...Júlio Verne. Quem não gostaria de dar um passeio na Lua? O viajar de submarino? Ou fazer uma grande viagem à volat do mundo? Todos nós gostaríamos, vocês e eu próprio. contudo, existe uma diferença vocês podem-no fazer. Eu, por minha vez, tive de o imaginar. Chamo-me Júlio Verne, fui escritor e, para muitos, o inventor da ficção cientifica». No final, o livro inclui um quadro cronológico com os principais acontecimentos da sua vida por décadas e, paralelamente, os principais acontecimentos da história,da Ciência/Tecnologia e das Artes/Cultura.