Peter Fisk je odborníkem na značku, inovace a marketing, který se vyzná v rychle se měnících trzích a inspiruje k inovacím. Jeho práce propojuje inspirativní nápady s praktickým jednáním a jeho poradenské služby jsou vyhledávané po celém světě. Prostřednictvím své poradenské firmy GeniusWorks pomáhá seniorním manažerům vidět věci z jiné perspektivy a vytvářet efektivnější strategie. Fisk je autorem několika bestsellerů, které zkoumají nové obchodní modely, kreativní myšlení a zákaznicky orientované přístupy, a je považován za jednoho z nejvýznamnějších nových obchodních myslitelů.
Kniha je užitečná pro lidi pracující v odděleních strategie a marketingu. Autoři předají svoje zkušenosti z oblastí jako např. vyhledávání nových trhů a příležitostí, inovace, strategie, branding, přístup k zákazníkům. Čtenáři určitě ocení příklady, ve kterých se dozvědí, jak problémy řešily některé významné společnosti – Microsoft, Vodafone, Kodak, Google, Apple, Toyota, Coca-Cola.
Hello, I am your customer. Do you see the world like I do? It's simple really.
Start with me and everything else follows. Together we can do extraordinary
things. Are you ready? 10 building blocks, 30 practical tools, 50
inspirational stories.
Shake up and redefine the market by changing your game! A new generation of businesses is rising out of the maelstrom of economic and technological change across our world. These companies are shaking up the world. In Gamechangers Peter Fisk has sought out the brands and businesses, large and small, from every continent, who are changing the game... and shows how we can learn the best new approaches to strategy and leadership, innovation and marketing from them. ‘Gamechangers’ are disruptive and innovative, they are more ambitious, with stretching vision and enlightened purpose. They find their own space, then shape it in their own vision. Most of all they have great ideas. They outthink their competition, thinking bigger and different. They don’t believe in being slightly cheaper or slightly better. Why be 10% better, when you could be 10 times better? Gamechangers is built around 10 themes that are shaping the future of business, brought to life with 100 case studies from across the world, and 16 practical canvases to make the best ideas happen in your business. The book is supported by a range of seminars, workshops and digital resources. Gamechangers offers guidance on: Thinking smarter and acting faster Embracing the new tricks of business Understanding how gamechangers dream and disrupt Delivering practical results and winning
Marketing braucht mehr Genalität. Peter Fisk zeigt Verantwortlichen, ihre Entscheidungen und Aktionen in ihrem Geschäft zu verbessern. Er befähigt sie, in nicht-linearen Märkten erfolgreich zu sein: um phantastisches Marketing für außergewöhnliche und klare Ergebnisse umzusetzen.