Knihobot

Larry Page

    Measure What Matters
    Jak funguje Google
    • Jak funguje Google

      • 320 stránek
      • 12 hodin čtení
      4,1(598)Ohodnotit

      Jak funguje Gogole je zábavná a strhující kniha plná lekcí, které se autoři naučili při budování firmy. Vysvětlují, jak technologie přesunula rovnováhu sil od firem ke spotřebitelům a že jediným způsobem, jak v tomto neustále se měnícím prostředí uspět, je vytvářet vysoce kvalitní produkty a přitáhnout nový typ mnohostranných zaměstnanců, kterým přezdívají „chytří kreativci“. Na tématech jako firemní kultura, strategie, talent, rozhodovací proces, komunikace, inovace či řešení problémů autoři ilustrují manažerská pravidla bezpočtem anekdot a historek zevnitř Gogolu, z nich mnohé se na veřejnost dostávají vůbec poprvé. Vymýšlení technologických novinek a jejich uvádění na trh nemusí být tak nudné, jak se leckomu může zdát. Poučná a vtipná kniha o firmě, která proslula svou „jinakostí“.

      Jak funguje Google
    • "In the fall of 1999, John Doerr met with the founders of a start-up he'd just given nearly $12 million, the biggest investment of his career. Larry Page and Sergey Brin had amazing technology, entrepreneurial energy, and sky-high ambitions, but no real business plan. For Google to change the world, or even survive, Page and Brin had to learn how to make tough choices on priorities while keeping their team on track. They had to know when to pull the plug on losing propositions, to fail fast. They needed timely, relevant data to track their progress--to measure what mattered. Doerr introduced them to a proven approach to operating excellence--Objectives and Key Results. The rest is history."--Jacket.

      Measure What Matters