Knihobot

Drayton Bird

    Drayton Bird je uznávanou autoritou v oblasti marketingu, jehož vliv na obor byl oceněn jako jeden z 50 žijících lidí, kteří formovali současný marketing. Svým působením v 53 zemích a spoluprací s nejvýznamnějšími světovými značkami si vybudoval pozici experta. Jeho práce, která se opírá o zkušenosti s širokou škálou produktů a služeb, od letadel po dětské postavičky, je založena na praktických a osvědčených principech. Birdův přístup k marketingu, zaměřený na selský rozum a digitální strategii, jej etabloval jako předního odborníka s celosvětovým dosahem a trvalým dopadem na praxi.

    Drayton Bird
    Jak psát obchodní dopisy: S nabídkou
    • Jak psát obchodní dopisy: S nabídkou

      • 280 stránek
      • 10 hodin čtení

      Publikace Jak psát obchodní dopisy je určena: - obchodníkům, které krok za krokem naučí vytvořit obchodní dopis s nabídkou, jež jim přivede zákazníky a přinese příjmy - marketing manažerům a pracovníkům marketingu, jimž předloží řadu reálných zkušeností, jak trh reagoval na různé obchodní i reklamní dopisní nabídky - reklamním a direct mailovým agenturám, kterým poskytne řadu praktických rad, tipů a příkladů, jak sestavit nejvhodnější poselství a použít je v rámci dopisní nabídky tak, aby navnadilo a přesvědčilo. Dozvíte se jak nahlíží průměrný zákazník na dopis s obchodní nabídkou jak to udělat, abyste se odlišili od konkurence a získali zákazníkovu pozornost proč a které úvody dopisů dokáží zaujmou, které naopak propadnou jak nejvýstižněji a zároveň stručně popsat, co prodáváte co rozumíme jádrem dopisu a proč je tolik důležité co je to závěr dopisu, co by měl obsahovat, aby zákazník pochopil, jaké kroky dále následují proč máte psát někomu, nikoli všem kdy zvolit jakou styl jazyka jak má dopis vypadat po formální stránce, jaký typ písma použít, jaké nadpisy ad. tipy, jak má vypadat obálka, která zaujme. A hlavně, publikace vám nabídne desítky skutečných obchodních dopisů s nabídkami, jež vydělaly milióny - dokázaly čtenáře zaujmout a přesvědčit, aby si výrobek nebo službu následně objednal.

      Jak psát obchodní dopisy: S nabídkou