Knihobot

John Seabrook

    John Seabrook je uznávaným autorem, jehož dílo se ponořuje do hlubin moderní kultury a spotřebitelského života. Jeho psaní, vyznačující se bystrým postřehem a pronikavým analytickým přístupem, odhaluje složité vztahy mezi lidmi a světem, který si sami vytvářejí. Seabrook zkoumá, jak se digitální éra prolíná s našimi osobními identitami a společenskými strukturami, a nabízí čtenářům provokativní pohled na neustále se měnící krajinu naší existence. Jeho schopnost spojit osobní příběhy s širšími společenskými trendy z něj činí jedinečného pozorovatele současnosti.

    John Seabrook
    Культура маркетинга, маркетинг культуры
    Nobrow
    Stroj na hity: Uvnitř hudební továrny
    • Stroj na hity: Uvnitř hudební továrny

      • 312 stránek
      • 11 hodin čtení
      3,9(2039)Ohodnotit

      V posledních dvaceti letech se objevily chytlavé hity s výraznými nápěvy, které se opakují každých sedm sekund. Tyto pečlivě vytvořené skladby mají za cíl potěšit posluchače melodií, rytmem a opakováním, což vyvolává touhu po dalším poslechu, podobně jako rychlé občerstvení. John Seabrook, dlouholetý redaktor časopisu The New Yorker, zkoumá kulturní zvrat v oblasti hitů a nový přístup k jejich tvorbě, který začal v 90. letech ve Švédsku a nyní dominuje hitparádám. Autor nás zavádí do fascinujícího světa plného různorodých postav a navštěvuje kreativní týmy v New Yorku, Los Angeles, Stockholmu a Koreji, kde se nahrávky a nápěvy kombinují v digitálních laboratořích. Na příkladech interpretů jako Katy Perry, Britney Spears a Rihanny a skladatelů jako Max Martin, Stargate, Ester Dean a Dr. Luke odhaluje inovace, konkurenci a marketingové strategie v hudebním průmyslu. Kniha se nezaměřuje pouze na hudbu, ale také na peníze, byznys a technologie, zkoumá, jak nové hity ovlivňují naše mozky a posluchačské návyky v éře Spotify a Apple Music, které využívají algoritmy k seskupování hudby podle chování posluchačů.

      Stroj na hity: Uvnitř hudební továrny
    • Nobrow

      The Culture of Marketing + the Marketing of Culture

      • 208 stránek
      • 8 hodin čtení
      3,3(459)Ohodnotit

      What happens when the old elite distinctions between highbrow and lowbrow no longer apply? When artists show at K-Mart, museums are filled with TV screens and thebrand name on a shirt is worth more than its cut? Welcome to the world of Nobrow. schovat popis

      Nobrow