Knihobot

John Seabrook

    John Seabrook je uznávaným autorem, jehož dílo se ponořuje do hlubin moderní kultury a spotřebitelského života. Jeho psaní, vyznačující se bystrým postřehem a pronikavým analytickým přístupem, odhaluje složité vztahy mezi lidmi a světem, který si sami vytvářejí. Seabrook zkoumá, jak se digitální éra prolíná s našimi osobními identitami a společenskými strukturami, a nabízí čtenářům provokativní pohled na neustále se měnící krajinu naší existence. Jeho schopnost spojit osobní příběhy s širšími společenskými trendy z něj činí jedinečného pozorovatele současnosti.

    John Seabrook
    Odyssee im Cyberspace
    Культура маркетинга, маркетинг культуры
    Nobrow
    Deeper. A Two-year Odyssey in Cyberspace
    Stroj na hity: Uvnitř hudební továrny
    • Stroj na hity: Uvnitř hudební továrny

      • 312 stránek
      • 11 hodin čtení
      3,9(2039)Ohodnotit

      V posledních dvaceti letech se objevily chytlavé hity s výraznými nápěvy, které se opakují každých sedm sekund. Tyto pečlivě vytvořené skladby mají za cíl potěšit posluchače melodií, rytmem a opakováním, což vyvolává touhu po dalším poslechu, podobně jako rychlé občerstvení. John Seabrook, dlouholetý redaktor časopisu The New Yorker, zkoumá kulturní zvrat v oblasti hitů a nový přístup k jejich tvorbě, který začal v 90. letech ve Švédsku a nyní dominuje hitparádám. Autor nás zavádí do fascinujícího světa plného různorodých postav a navštěvuje kreativní týmy v New Yorku, Los Angeles, Stockholmu a Koreji, kde se nahrávky a nápěvy kombinují v digitálních laboratořích. Na příkladech interpretů jako Katy Perry, Britney Spears a Rihanny a skladatelů jako Max Martin, Stargate, Ester Dean a Dr. Luke odhaluje inovace, konkurenci a marketingové strategie v hudebním průmyslu. Kniha se nezaměřuje pouze na hudbu, ale také na peníze, byznys a technologie, zkoumá, jak nové hity ovlivňují naše mozky a posluchačské návyky v éře Spotify a Apple Music, které využívají algoritmy k seskupování hudby podle chování posluchačů.

      Stroj na hity: Uvnitř hudební továrny
    • Deeper. A Two-year Odyssey in Cyberspace

      • 288 stránek
      • 11 hodin čtení
      3,5(2)Ohodnotit

      The author explores cyberspace from his computer, encountering industry giants like Bill Gates and immersing in virtual communities. The narrative blends humor and skepticism, reflecting on the allure and realities of the Internet while detailing the journey of adapting to and building a website.

      Deeper. A Two-year Odyssey in Cyberspace
    • Nobrow

      The Culture of Marketing + the Marketing of Culture

      • 208 stránek
      • 8 hodin čtení
      3,3(459)Ohodnotit

      What happens when the old elite distinctions between highbrow and lowbrow no longer apply? When artists show at K-Mart, museums are filled with TV screens and thebrand name on a shirt is worth more than its cut? Welcome to the world of Nobrow. schovat popis

      Nobrow
    • Eine Reise in eine andere Dimension „Dies ist die Geschichte meines Lebens online. Auch wenn ich mein Zuhause das eine oder andere Mal verlassen habe. so war mir doch letztlich nichts wichtiger. Ich las, lauerte, fertigte E-Mails an. beobachtete, welche Wirkung die Zeit auf mich ausübte, die ich online verbrachte.“ Zwei Jahre klinkte sich John Seabrook fast völlig aus dem realen Leben aus und ist virtuell in der ganz anderen Welt unterwegs. Anfängliches Zögern weicht bald einer Faszination, die von ihm völlig Besitz ergreift. Er schließt Freundschaften und lernt kriminelle Organisationen kennen. Das Web wird sein Zuhause, die E-Mail sein Kommunikationsinstrument. John Seabrooks Aufzeichnungen sind eine Liebeserklärung an das Onlinesein, die revolutionärste und dezentralisierteste Kommunikationsform seit der Erfindung des Telefons.

      Odyssee im Cyberspace