Knihobot

Radim Bačuvčík

    1. leden 1975
    Radim Bačuvčík
    Víra, náboženství a cirkve
    Nové přístupy v projektové výuce na vysokých školách 2005 : sborník konferenčních příspěvků
    Marketing neziskových organizací
    Marketing kultury : divadlo, koncerty, publikum, veřejnost
    Jak posloucháme hudbu?
    Hudba v reklamě

    Narozen 1975 ve Zlíně. Ekonom a muzikolog, vysokoškolský pedagog, zaměřený na sociální marketing a management neziskových organizací a hudebních institucí. Že se jedná o všestranného odborníka, dokazuje i fakt, že má taky hodně co říct k marketingu kultury, církví nebo neziskových organizací.

    V současnosti působí na své alma máter Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně - Fakultě multimediálních komunikací. Živil se také fundraisingem v Charitě Zlín a před Univerzita Tomáše Bati učil rok na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně.

    Vzdělání - Bc. (teorie a dějiny hudby, UPOL, FF), Ing. (ekonomika a management, VUT v Brně, Fakulta managementu a ekonomiky), Mgr. (mediální a komunikační studia, UTB ve Zlíně, FMK), Ph.D. (teorie a dějiny hudby, UPOL, FF).

    www.levneucebnice.cz