Knihobot

Vasilij Michajlovič Machanenko

  • V. Mahaněnko
Vasilij Michajlovič Machanenko
Hrad fantomů. Cesta šamana. Kniha 4.
Tajemství Temného hvozdu. Cesta šamana. Kniha 3.
Úkol přežít. Cesta šamana. Kniha 1.
Kartosský gambit. Cesta šamana. Kniha 2.
Šamanova pomsta. Hodina bolesti
Karmadontova šachovnice. Cesta šamana. Kniha 5.
  • Barliona. Virtuální svět narvaný k prasknutí monstry, bitvami a samozřejmě hráči. Šaman Mahan se jako novopečený majitel hradu Altameda připravuje na nová dobrodružství, ale zbytek hráčů Barliony očekává spíš klidnější herní chvíle. Vždyť na události v Temném hvozdě již padl prach, situace ohledně Altamedy se vyřešila a Geranika si své plány na zničení všehomíra chystá kdesi daleko. Na stereotypní život ale není Mahan připravený. V Barlioně přeci získal tolik úkolů, které je třeba dotáhnout: záchranu smečky Šedé smrti, jednání s piráty a především stále nedokončenou císařovu šachovnici, klíč k otevření Stvořitelovy hrobky. A možná je načase, aby si nejvyšší šaman našel učedníka…

    Karmadontova šachovnice. Cesta šamana. Kniha 5.
  • Šamanova pomsta. Hodina bolesti

    • 352 stránek
    • 13 hodin čtení
    4,7(151)Ohodnotit

    Kniha obsahuje bonusovou povídku Hodina bolesti / The Hour of Pain, která vrhá trochu jiné světlo na závěr Karmadontovy šachovnice. Barliona. Virtuální svět narvaný k prasknutí monstry, bitvami a samozřejmě hráči. Daniel Mahan, legendární šaman barlionského herního světa, si odsloužil ve virtuální realitě svůj trest. Jedenáct měsíců naplněných dobrodružstvím a bitvami je výhodným řešením v porovnání s původními osmi lety v dole. Přesto Barliona odmítá šamana nechat tak jednoduše zmizet a stírá rozdíly mezi jeho dvěma realitami. Ukazuje se, že odejít z kapsle není tak jednoduché, jak by se mohlo na první pohled zdát. Cesta prostě musí být dokončena… Přeloženo z anglické verze (Shaman's Revenge, 2017) ruského originálu.

    Šamanova pomsta. Hodina bolesti
  • Barliona. Virtuální svět narvaný k prasknutí monstry, bitvami a samozřejmě hráči. Odsouzený hacker Mahan se po odpracování první části svého trestu v barlionských dolech dostává do hlavního herního světa a konečně může se svou postavou šamana plnit úkoly v naději, že vydělá dost virtuálních peněz na své velmi reálné propuštění. S nepopulární třídou postavy i povoláním klenotníka jsou ale nové začátky těžší, než se zdají. Zdánlivě nezajímavá zapadlá vesnička ukrývá podezřele silná monstra i další indicie k sestavení legendární Karmadontovy šachovnice. A zatímco se velké hráčské frakce pokouší urvat co nejvíc prestiže a vzácných předmětů, Mahan zjišťuje, že se celý herní svět Barliony mění od základů: dlouho udržovaná rovnováha „dobrého“ a „temného“ císařství se hroutí, na scénu nastupují nové scénáře i herní mechanismy a NPC se nechovají jako pouhá NPC. Zdá se, že Korporace na své hráče chystá něco velkého

    Kartosský gambit. Cesta šamana. Kniha 2.
  • Úkol přežít. Cesta šamana. Kniha 1.

    • 304 stránek
    • 11 hodin čtení
    4,6(306)Ohodnotit

    LitRPG kombinuje fantasy příběh s mechanikami online her, přičemž sleduje začínajícího zloděje nebo mága plnícího úkoly ve virtuálním světě. Mahan, hlavní hrdina, si však své dobrodružství v masově hrané Barlioně příliš neužívá. Jako hacker odsouzený za zakázku, která měla být legální, nyní odpykává trest v dolech Barliony s novou postavou, šamanem a klenotníkem. Na rozdíl od běžných hráčů, kteří jsou chráněni před fyzickou újmou, Mahan cítí veškerá zranění a únavu, ale také euforii z nových úrovní, která je silnější než drogy. Mahanův šaman není jen další figurka; má přehled o vlastnostech, zkušenostech a statistikách, což dodává příběhu na hloubce. Každý hráč zná ten pocit nadšení, když z bosse vypadne vzácný předmět. Barliona je virtuální svět plný monster, bitev a hráčů, kteří mohou dělat cokoliv – levelovat, bojovat, užívat si hru. Pro vězně, jako je Mahan, se však stává osobním peklem, kde bolest a vyčerpání jsou neustálou součástí jejich existence. Mahan se odmítá vzdát, i když je uvězněn v dolech s minimální nadějí na únik. Jeho jediným úkolem je přežít.

    Úkol přežít. Cesta šamana. Kniha 1.
  • JE ŠAMAN POUHOU FIGURKOU VE HŘE MOCNÝCH? Na to má Mahan důraznou odpověď! Barliona. Virtuální svět narvaný k prasknutí monstry, bitvami a samozřejmě hráči. Hvězda Mahana, hackera odsouzeného k tomu, aby si v Barlioně odpykával svůj trest, mezi nimi rychle stoupá. Po převratu v herním systému se barlionské klany předhánějí v tom, kdo si urve větší kus moci a kdo přejde na stranu nového císařství. Mahan je rázem středem pozornosti, o to víc, když ho Korporace, která hru provozuje, pevně spojí s celým novým rozsáhlým scénářem, na jehož pokoření si brousí zuby všichni špičkoví hráči serveru. Na výpravu do Temného hvozdu je potřeba silný tým, ale v něm si nejdřív Mahan musí vybojovat patřičný respekt a právo velet. Jinak totiž hrozí, že jeho instinktům šamana nikdo nebude věřit – a že místo odhalování tajemství skončí největší hrdinové Malabaru jen jako upíří večeře…

    Tajemství Temného hvozdu. Cesta šamana. Kniha 3.
  • Barliona. Virtuální svět narvaný k prasknutí monstry, bitvami a samozřejmě hráči. Ale co je klan hráčů bez pořádného hradu? Nic. Každý správný šéf by proto měl svojí gildě sehnat pořádnou základnu. Není divu, že šaman Mahan, velitel Legend Barliony, přijme od malabarského císaře záhadný hrad Altameda. Má to ovšem jeden háček: hrad zamořili fantomové, které musí Mahanův klan nejdřív zlikvidovat. Jenže tenhle zdánlivě jednoduchý klanový úkol nastartuje celou sérii událostí, která má mnohem větší dosah, než si kdokoliv z Legend myslel. Událostí tak spletitých, že šaman v jejich středu může spoléhat jen na intuici a instinkty. Co jiného také může dělat hráč, po kterém pasou tři nejlepší klany na serveru?

    Hrad fantomů. Cesta šamana. Kniha 4.
  • Hra začíná

    • 352 stránek
    • 13 hodin čtení
    4,3(109)Ohodnotit

    Galaktogon ovládl svět. Stále více hráčů se každý den vydává do online vesmíru, aby zažili neopakovatelné dobrodružství. Alexis zprvu odolává, ale pak majitelé hry jemu a dalším jedenácti profesionálním hráčům nabídnou šek na miliardu liber. Takže už není co řešit. Alexis sedne do kapsle, ponoří se do virtuální reality a honba za šekem může začít. Jenže nic nebude tak snadné, jak mu slibovali. Hráče totiž jednoho po druhém někdo vraždí. V Galaktogonu se navíc blíží hrozba, o které neměl nikdo ani tušení… Sledujte Alexise na napínavé cestě vesmírem a ponořte se s ním do fascinujícího příběhu, ve kterém nechybí akce, tajemství, mimozemské národy a jejich konflikty, zapomenuté rasy ani legendární předměty. A nebezpečí. Kde je hranice mezi hrou a skutečností? Kdo je hrdina a kdo zrádce? Rytíř, nebo zbabělec? Každý si musí zvolit svou cestu.

    Hra začíná