Knihobot

Eva Mašková Křápková

    Tohle je marketing! Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
    Rodinné firmy na rozcestí
    • 2020

      V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou.

      Tohle je marketing! Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
    • 2017

      Rodinné firmy na rozcestí

      • 240 stránek
      • 9 hodin čtení
      5,0(1)Ohodnotit

      Co se stane, když zakladatel rodinného bohatství odmítne předat vedení nové generaci a nechce se vzdát kontroly? Jak mohou rodiny odstranit komunikační bariéry, které vedou ke konfliktům a k destruktivnímu chování? Jak mohou rodiče co nejlépe zaopatřit následující generaci, aniž by potlačili iniciativu a nezávislost svých dětí? Peníze mohou dát rodině sílu dosáhnout smysluplných cílů, a tím obohatit životy jejich členů a pozitivně a významně ovlivnit svět. Nebo mohou vytáhnout na světlo to nejhorší v rodině a znásobit lidské sklony k sobectví, chamtivosti a krátkozrakému pohledu na svět. Jak se mohou rodiny vyhnout stinným stránkám bohatství? Podle Judy Martelové tím, že se čelem postaví k dilematům, která jsou spojena s penězi. Autorka čerpá ze zkušeností skutečných rodin a předních odborníků v oboru a nabízí lidem rozsáhlé poradenství při řešení obtížných problémů, s nimiž se potýkají.

      Rodinné firmy na rozcestí