Do Vánoc stíháš objednat ještě 1 den a 2 hodiny. 
Knihobot

Cristiana Astori

    La rivincita del cuore. Attesa, dolore e gioie, fra testimonianze e racconti
    Manubri: Tutto quel buio
    Tutto quel nero
    Atlantide: 365 Racconti Horror per un anno
    Mělké hroby
    • John Pellam kdysi působil ve filmové branži a měl před sebou slibnou hollywoodskou kariéru – dokud ho tragédie neodstavila na vedlejší kolej. Nyní se živí jako vyhledavač filmových exteriérů, cestuje po celé zemi a hledá vhodné lokality pro natáčení konkrétních scén. Když projíždí ulicemi amerických maloměst, místní obyvatelé se obvykle sbíhají a žadoní u něj o svých patnáct minut slávy. V jednom ospalém městečku ve státě New York se však Pellamovi dostává zcela jiného přijetí. Vše začíná tím, že se na kapotě jeho dodávky objevuje sprejem nastříkaný obrázek dvou hrobů – a vzápětí jeho svět plný iluzí roztříští na kusy brutální vražda. Pellam se náhle stává ústřední postavou dramatu plného násilí a neuvěřitelných intrik, které jako by pronásledovalo celé nešťastné maloměsto. Také v románu Mělké hroby dává Jeffery Deaver průchod svému smyslu pro vystavení chytré zápletky, strhující dialogy a stupňované napětí. Ne nadarmo byl za tuto knihu nominován na prestižní Edgarovu cenu.

      Mělké hroby
    • Manubri: Tutto quel buio

      • 255 stránek
      • 9 hodin čtení

      Susanna Marino, una studentessa squattrinata laureata in cinema, viene incaricata da un misterioso collezionista torinese di ritrovare una preziosa pellicola degli anni Venti, scomparsa durante l’occupazione nazista. Il regista è l’ungherese Károly Lajthay, il titolo Drakula halála. Si dice infatti che sia questo, e non il Nosferatu di Murnau, il primo film in cui compare il personaggio di Dracula di Bram Stoker; nessuno però è mai riuscito a trovarlo, o, se l’ha fatto, non l’ha potuto raccontare. La pellicola pare infatti maledetta, e una mano misteriosa uccide chiunque tenti di venirne in possesso. Una volta giunta a Budapest, Susanna dovrà muoversi in una città dalle atmosfere espressioniste, tra tetti acuminati e oscuri sotterranei, in mezzo a cacciatori di pellicole privi di scrupoli, poliziotti sospettosi e ambigui musicisti noise, lungo una pista di sangue che affonda le radici in un tragico passato.

      Manubri: Tutto quel buio