Knihobot

Markéta Švamberk Šauerová

    28. leden 1971
    Markéta Švamberk Šauerová
    Benefity využití sportovních a prožitkových aktivit v edukačních souvislostech
    Jak přežít svou vlastní pubertu : i s učiteli a rodiči
    Techniky osobnostního rozvoje a duševní hygieny učitele
    Výchova neprůbojných a uzavřených dětí
    Hyperaktivita nebo hypoaktivita – výchovný problém?
    Speciální pedagogika v praxi
    PhDr. Markéta Šauerová, Ph.D., vystudovala obor pedagogika-psychologie a jednooborová psychologie na FF UK Praha. V rámci profesního rozvoje absolvovala řadu kurzů zaměřené na arteterapeutické a muzikoterapeutické techniky. Při studiu v zahraničí na Freie Universität Berlin se hlouběji věnovala oblasti rozvoje komunikačních dovedností. Od roku 2006 působí na VŠTVS PALESTRA, kde se zabývá problematikou pedagogicko-psychologické diagnostiky u vybraných skupin klientů a možnostmi intervence – problematika volby vhodných aktivit u dětí s ADHD, volby pohybových aktivit u dětí s ADHD s ohledem na dodržování didaktických zásad, motivace ke vzdělávání, podpora komunikace v rodinné výchově apod. Rovněž se zabývá tvorbou volnočasových aktivit pro vybrané cílové skupiny.
    www.grada.cz