Knihobot

Angela Scarpa

    Angela Scarpa
    Die Gefühle erforschen von Kindern mit hochfunktionalem Autismus oder Asperger-Syndrom
    Dítě s autismem a emoce : program pro práci s dětmi
    • Tento praktický manuál pro učitele a rodiče dětí s autismem nabízí jednoduché strategie pro děti s vysokofunkčním autismem nebo Aspergerovým syndromem, které pomáhají zvládat jejich nálady a zmírňují negativní pocity. Autoři se opírají o kognitivně behaviorální terapii a program je určen zejména dětem předškolního a mladšího školního věku. Obsahuje emoční vzdělávání, kognitivní restrukturalizaci, nácvik sociálních strategií a nástroje pro zvládání reálných situací. Kniha je určena pro skupinovou práci s dětmi s vysokofunkčním autismem a Aspergerovým syndromem, ale také pro děti s ADHD, ADD a poruchami chování. I rodiče mohou jednotlivé aktivity provádět individuálně. Publikace je určena pedagogům a profesionálům pracujícím s těmito dětmi, stejně jako jejich rodičům. Tony Attwood, Ph.D., klinický psycholog s více než třicetiletou praxí, je profesorem na Griffith University v Queenslandu a autorem knih o autismu. Angela Scarpa, Ph.D., profesorka na Virginia Tech, založila kliniku pro autismus a má dlouholeté zkušenosti s osobami s poruchou autistického spektra. Anthony Wells, Ph.D., profesor na Virginia Western Community College, se zaměřuje na roli sociální podpory v regulaci emocí.

      Dítě s autismem a emoce : program pro práci s dětmi
    • Autistischen Kindern bereitet es oft Probleme, ihre Emotionen zu verstehen und zu kontrollieren – und zwar besonders dann, wenn es sich um negative Gefühle handelt. Dieses praxisnahe Handbuch bietet eine Reihe einfacher Strategien, die Kindern mit Autismus oder Asperger-Syndrom und emotionalen Problemen in ihrem Alltag helfen können, negative Gefühle zu bekämpfen und positive zu verstärken. Das Stress and Anger Management Program (STAMP) arbeitet mit Elementen der kognitiven Verhaltenstherapie und wurde speziell für die Bedürfnisse von Vor- und Grundschulkindern entwickelt. Es beinhaltet ein dynamisches und effektives Gruppenprogramm, in dessen neun Sitzungen mit entwicklungsgemäßen Methoden, Spielen und Aktivitäten gearbeitet wird. Bestandteile des Programms sind unter anderem affektive Erziehung, kognitive Umstrukturierung und der emotionale Werkzeugkasten.

      Die Gefühle erforschen von Kindern mit hochfunktionalem Autismus oder Asperger-Syndrom