
Jonah Berger
Jonah Berger je profesorem marketingu na Wharton School na University of Pennsylvania a autorem bestsellerů. Již více než 15 let studuje, jak funguje sociální vliv a jak pohání produkty a nápady k tomu, aby se uchytily. Jeho práce se často objevují v předních akademických časopisech a popularizují je hlavní média. Berger zkoumá skryté síly, které formují naše chování a to, proč se určité věci stávají virálními.
Jonah Berger je vysokoškolský profesor a asistent na katedře marketingu fakulty Wharton School na Pensylvánské univerzitě. Výsledky svých výzkumů publikoval v prestižních akademických časopisech. Z jeho prací citoval vlivný newyorský deník The New York Times, mezinárodní zpravodaj The Wall Street Journal, špičkový odborný časopis Science, časopis Harvardské univerzity Harvard Business Review a mnohá další média. Bergerovy práce zaujaly přední místo i v časopise The New York Times v rubrice „Year in Ideas“ (Rok v myšlenkách). Za svou činnost získal řadu ocenění jak ve vědecké, tak i v pedagogické oblasti. Žije ve Philadelphii.
jota.cz