Knihobot

Tom Chatfield

    1. leden 1980

    Tom Chatfield je britský spisovatel, popularizátor a technologický filozof. Jeho knihy zkoumající digitální kulturu byly přeloženy do více než dvou tuctů zemí a jazyků. V současné době píše sérii thrillerů pro nakladatelství Hodder, které se odehrávají ve světě temného webu. Jeho díla se zabývají klíčovými otázkami současného digitálního života.

    Think Critically
    How to Think
    Critical Thinking
    50 Digital Ideas You Really Need to Know
    Digitální svět. 50 myšlenek, které musíte znát
    Tohle je Gomora
    • Tohle je Gomora

      • 296 stránek
      • 11 hodin čtení
      3,7(41)Ohodnotit

      Když se vyznáte a máte peníze, pořídíte přes internet cokoliv: drogy, zbraně, porno, ideologie, výsledky voleb, dokonce i život a smrt. Špičkový hacker Azi Bello je osamělý vlk, pracuje sám na sebe a nikomu se neodpovídá – jenže jeho komfortní online existence se drsně střetně s reálným světem, když jeho pečlivě hlídané soukromí naruší tajemná Munira s prosbou o pomoc: její bratranci se nechali naverbovat k teroristům, a když se pokoušela o tom něco zjistit, všimli si jí jistí velmi nebezpeční lidé. Azi a Munira se nechají zatáhnout do temné konspirace, jejímž srdcem je Gomora: nepřístupné internetové tržiště, kde lze sice sehnat ledacos, ale kde také číhají ti nejšílenější světoví zločinci.

      Tohle je Gomora
    • Kniha předního autora v oblasti technologií a internetového teoretika Toma Chatfielda, obsahující 50 srozumitelně napsaných hesel, je spolehlivým průvodcem houštinami nedorozumění a mylných informací v dnešní digitální kultuře. Seznámí vás s pojmy jako malware, hackerství, kulturní jamming, spam, sémantický web, e-mail, blogování, kyberválka či avatary, takže nemůže být pochyb, že je důležitou četbou pro každého, kdo chce porozumět změnám v životě společnosti i v chování jednotlivců, které přináší nastupující digitální věk. Je nepostradatelnou pomůcku na naší nevyhnutelné cestě do digitální budoucnosti.

      Digitální svět. 50 myšlenek, které musíte znát
    • Critical Thinking

      • 328 stránek
      • 12 hodin čtení
      4,3(28)Ohodnotit

      Critical thinking is a set of techniques—you just need to learn them. This helpful book is your personal toolkit for demystifying critical engagement. Author Tom Chatfield will show you how to sharpen your critical thinking by developing and practicing this specific set of skills, so you can… Spot an argument and understand why reasoning matters Discover errors and evaluate evidence Understand and account for bias Become a savvy user of technology Develop clear, confident critical writing

      Critical Thinking
    • How to Think empowers you to pause, think twice and, above all, think well. A short and punchy essentials guide, it introduces the fundamental habits and practices for critical thinking and gives 10 key concepts for applying and building clear thinking for effective study.

      How to Think
    • Think Critically

      • 112 stránek
      • 4 hodiny čtení
      4,0(6)Ohodnotit

      A Super Quick guide to thinking critically, from reasoning and arguments to spotting bias and avoiding information overload.

      Think Critically
    • Presents an introduction to the internet and the World Wide Web, including such topics as blogging, streaming media, hacking, e-commerce, cloud computing, and avatars.

      50 digital ideas
    • Fun Inc.

      • 272 stránek
      • 10 hodin čtení
      3,9(23)Ohodnotit

      The sheer pervasiveness of game experience - 99 per cent of teenage boys and 94 per cent of teenage girls having played a video game - means that instant naffness falls upon those who express a musty disdain for the medium.

      Fun Inc.
    • People make many assumptions about video games; only teenage boys play them, they increase anti-social behaviour and they tend to be violent. This title dispels these misconceptions, revealing that 40 per cent of the video game players are women, that most of the bestselling console games involve no real-world violence.

      Fun Inc. : why games are the twenty-first century's most serious business