Organizace školství. Organizace vyučování. Hodnocení žáků. Osobnost pedagoga. Dějiny školství.
Lucie Zormanová Pořadí knih







- 2018
- 2017
Co vám kniha přinese? * Porozumíte klíčovým pojmům a seznámíte se se základními problémy z oblasti didaktiky a didaktiky dospělých. * Pochopíte specifika vzdělávání a učení dospělého. * Budete se orientovat v historických souvislostech i aktuálních potřebách vzdělávání dospělých. * Získáte přehled o způsobech hodnocení výsledků vyučování a učení dospělých a o pozici a roli lektora v tomto procesu.
- 2014
Publikace se zaměřuje zejména na tyto okruhy otázek: • Co je nutné vyučovat • Jak vést výuku • Jak při výuce postupovat • Jak efektivně kontrolovat výstupy výuky • Které prvky ovlivňují efekty vyučování Přínosem publikace je řada praktických ukázek a příkladů, které mohou studenti, začínající i zkušení učitelé využít ve vlastní výuce: • Ukázky vyučovacích hodin • Návody na použití jednotlivých metod • Ukázky příprav na hodinu • Příklady slovních hodnocení na různé typy žáků Proto kniha zaujme i příslušníky dalších profesí, kteří se neobejdou bez občasného informování druhých nebo kteří připravují přednášku či prezentaci, například před spolupracovníky nebo partnery ve firmě.
- 2012
S praktickými ukázkami. Jedinečný didaktický text se komplexně zabývá tématem výukových metod - jejich vývojem a klasifikací. Popisuje jak metody tradiční, tak inovativní a snaží se je přehledně a pomocí názorných příkladů přiblížit čtenářům, a poskytnout tak inspiraci při přípravě moderní výuky. Publikace patří k základní výbavě každého studenta učitelských oborů a každého pedagoga.
- 2009
Metody a formy aktivní práce žáků v teorii a praxi
- 147 stránek
- 6 hodin čtení