Knihobot

Růžena Komárková

    Motivace pracovního jednání
    Metody sociologického a sociálně psychologického výzkumu
    Psychologie reklamy
    Psychologie trhu
    Aplikovaná sociální psychologie III : sociálněpsychologický výcvik
    Pojednání o mé radostné cestě od kolébky ke krematoriu
    • 2011

      Povídky jsou velmi citové a všechny vlastně jen v různých polohách zrcadlí jedno společné téma: dětské vnímání zvěsti příchodu Krista a oslav Štědrého dne. Povídky jsou většinou bukolické, do několika z nich však opět zavane autorova zkušenost 50. let v Čechách a problematika pronásledování věřících, nebo naopak návraty vězněných právě v době vánoc. Povídky nezapřou, že jejich autor je evangelický farář.

      Pojednání o mé radostné cestě od kolébky ke krematoriu
    • 2001

      Základy sociologického výzkumu

      • 160 stránek
      • 6 hodin čtení

      Nová učebnice poskytuje ucelený přehled o zaměření, metodách a předmětu sociologického výzkumu, přičemž její členění (obecné metodologické otázky, příprava výzkumu, výzkumné nástroje a jejich použití, zpracování a interpretace zjištění a jejich sociotechnické vyústění) odpovídá dílčím etapám výzkumného šetření. Je určena studentům vysokých i vyšších odborných škol, personalistům, manažerům, žurnalistům i pracovníkům marketingových oddělení.

      Základy sociologického výzkumu
    • 2001

      Psychologie reklamy

      • 264 stránek
      • 10 hodin čtení
      3,9(33)Ohodnotit

      Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu a mnoha dalšími aktuálními informacemi a poznatky. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázky typu, jakou reklamu váš zákazník preferuje, co se mu líbí a co odmítá, jak na něho působí obraz či zvuk, jak vytvořit účinnou reklamu a jak zjistit účinnost reklamy. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.

      Psychologie reklamy
    • 1998

      Cílem publikace je seznámit čtenáře s psychologickými aspekty tržního chování, přiblížit význam psychologické dimenze trhu, nabídnout řešení problémů, které mohou zvládnout sami nebo ve spolupráci s psychologem. Z obsahu: Marketing a psychologie, Člověk v roli zákazníka, Člověk v roli prodejce, Psychologie a propagace, Zvláštnosti zahraničních trhů atd.

      Psychologie trhu
    • 1996