Knihobot

Robert Fisher

    21. září 1922 – 19. září 2008

    Tento plodný scenárista televizních komedií se proslavil v 50. letech 20. století. Jeho práce se vyznačuje vtipným pozorováním lidské povahy a hledáním smyslu života. Prostřednictvím série transformací, které jsou stejně tak komické jako tragické, autor zkoumá hluboké otázky sebepoznání.

    Great Yacht Races
    Stories for Thinking
    Values for Thinking
    Učíme děti myslet a učit se: Praktický průvodce strategiemi vyučování
    Rytíř v rezavém brnění
    Učíme děti myslet a učit se
    • 2012

      Rytíř v rezavém brnění

      • 108 stránek
      • 4 hodiny čtení
      3,8(19901)Ohodnotit

      Mezinárodní bestseller Rytíř v rezavém brnění oslovuje čtenáře, kteří hledají smysl života a vnitřní svobodu. Příběh začíná, když se hlavní hrdina, považující se za ctnostného rytíře, uvědomí, že je uvězněn ve svém brnění, které mu brání žít plnohodnotně a komunikovat se svými blízkými. Rozhodne se tedy vydat na cestu za sebepoznáním. I když čelí mnoha překážkám, na konci svého putování dospívá k cíli: stává se člověkem, který prohlédl klamné iluze a našel autentickou svobodu. Rytířovo putování odráží naše vlastní životní zkušenosti, plné nadějí a zklamání, víry a rozčarování. Vyzývá nás, abychom se otevřeli novým možnostem a zbavili se vnitřních bariér, které nás omezují. Pouze tak můžeme svléknout své brnění a prožít dobrodružství vnitřní proměny. Tento příběh je příběhem každého z nás, kdo touží po smyslu života a lásky. Robert Fisher, autor více než čtyř set rozhlasových a téměř tisíce televizních pořadů, napsal také řadu broadwayských her a filmových scénářů. Jeho nejznámější kniha byla přeložena do více než dvaceti jazyků.

      Rytíř v rezavém brnění
    • 2004

      Učíme děti myslet a učit se

      • 172 stránek
      • 7 hodin čtení
      3,5(7)Ohodnotit

      Praktický průvodce strategiemi vyučování a technikami, které vedou děti k rozvoji schopnosti učit se a myslet. Obsahuje řadu názorných příkladů, schémat a ukázek, které lze při výuce používat. Metody lze uplatnit v kterémkoli předmětu a s dětmi i dospělými. 2. vydání.

      Učíme děti myslet a učit se
    • 1997

      Praktický průvodce strategiemi vyučování a technikami, které vedou děti k rozvoji schopnosti učit se a myslet. Představuje současné znalosti psychologie a pedagogiky o kognitivních procesech a seznamuje čtenáře s technikami, které poskytují rámec pro aktivní učení. Kniha upozorňije i na opomíjené oblasti inteligence a myšlení a ukazuje způsoby, jak je rozvíjet. Obsahuje řadu názorných příkladů, schémat a ukázek, které lze při výuce používat. Užitečné informace autor ve své příručce nabízí nejen učitelům všech typů škol, studentům pedagogiky a psychologie, ale i každému, kdo má zájem vyučovat či se učit efektivněji a s větším zaujetím.

      Učíme děti myslet a učit se: Praktický průvodce strategiemi vyučování