Knihobot

David Glover

    4. září 1953

    David Glover je autorem, který se zabývá složitými vztahy mezi politikou a populární fikcí. Jeho práce zkoumá, jak literární díla odrážejí a ovlivňují společenské a politické nálady své doby. Prostřednictvím pečlivé analýzy se Glover snaží odhalit skryté významy a ideologie v rámci populární kultury. Jeho kritický přístup nabízí čtenářům hlubší porozumění tomu, jak fikce formuje naše chápání světa.

    The Museum of Mysteries (Maths Quest)
    Z čeho to je? Začínáme s pokusy
    Strašidelný zámek
    Planeta hádanek
    Tajemná jeskyně
    Muzeum záhad
    • Muzeum záhad

      • 48 stránek
      • 2 hodiny čtení
      4,2(7)Ohodnotit

      Tato knížka přenese malého čtenáře do Muzea záhad, kde se schyluje k loupeži zlatého pokladu. Napínavý příběh ho rychle vtáhne do děje. Podaří se mu pomocí matematických znalostí a bystré mysli poklad před lupiči zachránit? Jestli někdy zaváhá, nevadí, je tu ještě muzejní kočka Pythagorka, která mu ráda podá pomocnou tlapku. Knížky z edice Dobrodružná matematika jsou specifické svou formou - nečtou se chronologicky po stránkách za sebou, ale čtenář listuje a posupuje podle toho, jak řeší jednotlivé úkoly. Se správnou odpovědí se posune dál v ději příběhu, vinou špatné odpovědi zabloudí, ale je nasměrován k opětovnému řešení úlohy.

      Muzeum záhad
    • Tajemná jeskyně

      • 48 stránek
      • 2 hodiny čtení
      4,2(7)Ohodnotit

      Knížka Tajemná jeskyně, kterou napsal David Glover, přenese malého čtenáře do jeskyně, kam se vydá po stopách pirátského pokladu. Napínavý příběh ho rychle vtáhne do děje. Podaří se mu pomocí matematických znalostí a bystré mysli přelstít pirátské bratry a získat jejich čtyři tajná znamení – klíč k pokladu? Jestli někdy zaváhá, nevadí, je tu ještě papoušek Amígo, která mu rád podá pomocné křídlo. Knížky z edice Dobrodružná matematika jsou specifické svou formou – nečtou se chronologicky po stránkách za sebou, ale čtenář listuje a posupuje podle toho, jak řeší jednotlivé úkoly. Se správnou odpovědí se posune dál v ději příběhu, vinou špatné odpovědi zabloudí, ale je nasměrován k opětovnému řešení úlohy. Rozvíjeno je: - využívání znalostí z oblasti matematiky - sčítání, odčítání, násobení a dělení - desetinná čísla, zlomky, procenta -- zdroj: www.knihcentrum.cz --

      Tajemná jeskyně
    • Planeta hádanek

      • 48 stránek
      • 2 hodiny čtení
      4,0(5)Ohodnotit

      Tato knížka přenese malého čtenáře na Planetu hádanek. Čeká ho nelehký úkol - záchrana vesmírné základny Alfa před nepřátelskými roboty. Podaří se mu pomocí matematických znalostí a bystré mysli nad roboty zvítězit? Jestli někdy zaváhá, nevadí, je tu ještě robotek Alfík, která mu rád přispěchá na pomoc. Knížky z edice Dobrodružná matematika jsou specifické svou formou - nečtou se chronologicky po stránkách za sebou, ale čtenář listuje a posupuje podle toho, jak řeší jednotlivé úkoly. Se správnou odpovědí se posune dál v ději příběhu, vinou špatné odpovědi zabloudí, ale je nasměrován k opětovnému řešení úlohy.

      Planeta hádanek
    • Strašidelný zámek

      • 48 stránek
      • 2 hodiny čtení
      4,1(11)Ohodnotit

      Díky této knížce se malý čtenář stane detektivem, který musí vyřešit zločin, jenž byl spáchán ve Strašidelném zámku. Napínavý příběh ho rychle vtáhne do děje. Podaří se mu pomocí matematických znalostí a bystré mysli rozluštit detektivní záhadu? Jestli někdy zaváhá, nevadí, je tu ještě pes Hafimedes, který mu rád podá pomocnou tlapku.

      Strašidelný zámek
    • První titul z řady Začínáme s pokusy otevírá malým čtenářům dveře do vzrušujícího světa přírodních věd. Autor knihy, zkušený učitel David Glover, připravil pro začínající ""vědce"" a kutily řadu jednoduchých, zábavných pokusů a návodů, které pomohou odhalit nejedno tajemství a nalézt odpověď na mnohé otázky. Kniha s množstvím názorných barevných fotografií a ilustrací se může stát vhodnou doplňkovou četbou pro žáky prvního stupně základní školy

      Z čeho to je? Začínáme s pokusy
    • Discover an exhilarating world of learning by solving a series of mathematical problems. Finding the answers will enable readers to advance through an exciting adventure story.

      The Museum of Mysteries (Maths Quest)
    • Discover an exhilarating world of learning by solving a series of mathematical problems. Finding the answers will enable readers to advance through an exciting adventure story.

      The Planet of Puzzles (Maths Quest)
    • Discover an exhilarating world of learning by solving a series of mathematical problems. Finding the answers will enable readers to advance through an exciting adventure story.

      The Mansion of Mazes (Maths Quest)
    • Discover an exhilarating world of learning by solving a series of mathematical problems. Finding the answers will enable readers to advance through an exciting adventure story.

      The Cavern of Clues (Maths Quest)
    • Engaging in hands-on projects like creating a bubble diver, hot-air pinwheel, and homemade kite allows children to discover the fascinating properties of air and water. These activities blend fun with education, fostering curiosity and learning through experimentation.

      Discover It Yourself: Flying and Floating