Knihobot

Tomáš Janík

    27. leden 1977
    Tomáš Janík
    Vztahová dimenze interprofesní spolupráce ve škole
    Metodologické problémy výzkumu didaktických znalostí obsahu
    Pedagogical content knowledge, nebo, Didaktická znalost obsahu?
    Úloha fakultního cvičného učitele a fakultní cvičné školy v přípravě budoucího učitele : sborník z mezinárodní konference, která se konala dne 26. dubna 2002 na Pedagogické fakultě MU v Brně
    Vše pro výchovu: lekce z pedagogiky
    Pedagogická encyklopedie

    Český pedagog. Předmětem jeho odborného zájmu je problematika učitelské přípravy a profesionalizace (pedeutologie), kurikula a jeho proměn (kurikulární studia) a školního vyučování a učení (transdisciplinární didaktika). Metodologicky se profiluje v oblasti výzkumu založeného na analýze videozáznamu. Od roku 2007 vede Institut výzkumu školního vzdělávání pedagogické fakulty Masarykovy univerzity (dříve Centrum pedagogického výzkumu). V letech 2009–2011 souběžně působil ve Výzkumném ústavu pedagogickém v Praze, kde vedl výzkum kurikulární reformy.

    cs.wikipedia.org