Naučte se dobře číst s obrázky – se sluníčkovou knížkou to budete umět raz
dva! Velká písmenka a malé barevné obrázky k čtení jen vybízejí. A ti nejmenší
zatím budou umět věci, rostliny a zvířátka podle kreseb pěkně pojmenovat. Malé
příběhy a hádanky jsou nejen zábava!
Pestrá a veselá knížka pohádek, říkanek, malovaného čtení, hádanek a doplňovaček je zábavou i poznáním pro předškoláky a malé školáky. Od jara do zimy, od Velikonoc do Vánoc si s knížkou říkejte a čtěte o dětech, zvířátkách, kytičkách a věcech kolem sebe. Dozvíte se něco nového, a možná si i něco zahrajete!
Dvě klasické pohádky vysázené velkými písmeny pro usnadnění čtení. Text doprovází velké celostranové ilustrace a také zábavné úkoly a obrázky k vymalování.
Zábavné počítání, hravá abeceda a poznávání světa pro děti od 4 do 7 let Pracovní sešit zahrnuje ve třech oddílech šedesát úkolů k procvičování abecedy, jednoduchých početních úkonů a logického myšlení. Zábavnou a hravou formou vede děti ke správnému rozlišování geometrických tvarů a pojmů nahoře-dole, malé-velké, bílé-černé, kulaté-hranaté atd. Sešitem provázejí dva kamarádi – Anička a Šimon. Typy úkolů jsou přehledně označeny ikonkami, u každého úkolu je krátké motivační zadání. V úvodu nechybějí metodické pokyny pro práci s listy. E. Štanclová je ředitelka Mateřské školy v Hospozíně u Kladna. Pro své žáky vymýšlí pohádky, básničky a písničky vztahující se k jednotlivým výchovným celkům. R. Frančíková je ilustrátorka dětských knížek Publikace: Šimonovy pracovní listy 13 - Eva Štanclová.
Celkový rozvoj s důrazem na přípravu do školy.
Dvojice zkušených autorek připravila soubor pracovních listů s komplexním a podrobným zadáním, které přinášejí množství nápadů na činnosti, tipy na motivaci k těmto činnostem, úkoly a otázky pro další možné rozvíjení uvedených motivů. Zadání uvádí potřebné pomůcky a zvolené cíle, činnosti se vyváženě věnují rozvoji slovní zásoby a řečového projevu, grafomotorických dovedností, orientaci na ploše a dalším dovednostem, s důrazem na procvičování a upevňování schopností, které děti uplatňují, resp. očekává se, že je budou uplatňovat, na začátku povinné školní docházky. Publikace je určena pedagogům v MŠ a prvních ročnících ZŠ.