Knihobot

Klára Kašparová

    Klára Kašparová
    Reportování o společenské odpovědnosti podniku
    Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování
    Faktory ovlivňující CSR reportování
    Cvičebnice do předmětu marketing 2

    Ing. Kašparová Klára, Ph.D.

    V současné době působí jako odborná asistentka na katedře podnikového hospodářství Ekonomicko správní fakulty Masarykovy univerzity. Je garantem předmětů Základy marketingu a Marketingová komunikace. V roce 2012 obhájila svou disertační práci na téma Koncepce společenské odpovědnosti podniku (z pohledu nefinančního reportování). Odborně se zaměřuje na problematiku společenské odpovědnosti firem s důrazem na reportování. Věnuje se publikační činnosti, je autorkou či spoluautorkou odborných knih a odborných statí týkajících se problematiky společenské odpovědnosti.

    www.grada.cz