Anna Tomková Pořadí knih






- 2021
- 2012
Spolupráce dětí 1. a 2. stupně ZŠ při rozvoji čtenářské gramotnosti
- 196 stránek
- 7 hodin čtení
Manuál příkladů vrstevnické spolupráce žáků 1. a 2. stupně ZŠ při rozvoji čtenářské gramotnosti jako výsledek činnosti pracovní skupiny učitelů, která byla vytvořena v rámci projektu Rozvoj čtenářských kompetencí v prostředí inkluzivní školy.
- 2010
Kvalita učitele a profesní standard
- 257 stránek
- 9 hodin čtení
- 2009
Učíme v projektech
- 173 stránek
- 7 hodin čtení
Správně vedené projektové vyučování posiluje motivaci žáků a rozvíjí řadu důležitých životních dovedností (kompetencí). Žáci rozvíjejí svou schopnost spolupracovat, diskutovat, formulovat názory, organizovat, řešit problémy, tvořit, hledat informace a propojovat a uplatňovat získané poznatky všech oborů při smysluplné a užitečné práci. Kniha krátce objasňuje teoretická východiska projektového vyučování a jeho vztah ke kurikulu a seznamuje s možnostmi plánování a organizačního zajištění projektů ve škole. Čtenáři v ní také najdou ukázky konkrétních projektů a zahraniční inspiraci k individuálním projektům žáků ZŠ. Příručka je určena učitelům ZŠ a studentům učitelství.
- 2007
Program Čtením a psaním ke kritickému myšlení v primární škole
- 97 stránek
- 4 hodiny čtení

