Knihobot

Jitka Kašová

    8. září 1951
    Výchova demokratického občana
    Škola trochu jinak. Projektové vyučování v teorii i praxi
    Polsko-český technický slovník
    Já, občan: Praktické náměty pro výuku výchovy k občanství na 2. stupni ZŠ
    Výchova k finanční gramotnosti pro 2. stupeň ZŠ
    Výchova k finanční gramotnosti - Učebnice
    • Ve spolupráci s občanským sdružením AISIS nabízíme kompletní servis od učebních materiálů pro žáky přes metodické pokyny v tištěné i elektronické formě až po odborné zaškolení a následnou on-line podporu prostřednictvím webových stránek obou institucí. Charakteristika učebnice: zvyšuje úroveň finanční gramotnosti nejen žáků, ale i pedagogického sboru a rodičů pomáhá k osvojení potřebných dovedností pro osobní i profesní život - žáci se naučí spravovat osobní a rodinné finance a orientovat se ve světě finančních nabídek a produktů její obsah je vhodné zařazovat jednak do jednotlivých vyučovacích předmětů (zejména do matematiky, občanské výchovy a základů společenských věd), jednak je možné jej vyučovat jako samostatný povinně volitelný předmět obsahuje kvalitní doprovodné fotografie a zábavné ilustrace je podpořena řadou seminářů vedených vyškolenými lektory (zkušení pracovníci AISIS)

      Výchova k finanční gramotnosti - Učebnice
    • Publikace obsahuje materiály, které Vám pomohou nalézt odpovědi na otázky: „Jsou si žáci dostatečně vědomi svých práv a povinností.“ „Je možné vést žáky k tomu, aby plnění povinností chápali jako samozřejmost, a ne jako nutnost?“ Naleznete zde způsob, jak uchopit výuku finančnígramotnosti.

      Výchova demokratického občana
    • Učíme v projektech

      • 173 stránek
      • 7 hodin čtení
      4,0(3)Ohodnotit

      Správně vedené projektové vyučování posiluje motivaci žáků a rozvíjí řadu důležitých životních dovedností (kompetencí). Žáci rozvíjejí svou schopnost spolupracovat, diskutovat, formulovat názory, organizovat, řešit problémy, tvořit, hledat informace a propojovat a uplatňovat získané poznatky všech oborů při smysluplné a užitečné práci. Kniha krátce objasňuje teoretická východiska projektového vyučování a jeho vztah ke kurikulu a seznamuje s možnostmi plánování a organizačního zajištění projektů ve škole. Čtenáři v ní také najdou ukázky konkrétních projektů a zahraniční inspiraci k individuálním projektům žáků ZŠ. Příručka je určena učitelům ZŠ a studentům učitelství.

      Učíme v projektech