Publikace přináší řadu informací o včelích produktech, výrobě medu, jeho zpracování a uchování, přínosech medu pro zdraví a další zajímavé informace.
Libor Dupal Pořadí knih






- 2015
- 2006
- 2005
Značky a informace na elektrických spotřebičích
- 32 stránek
- 2 hodiny čtení
- 2005
Podepsat můžeš, přečíst musíš!
O spotřebitelských půjčkách a úvěrech
- 2005
Kniha je tematicky zaměřenou publikací edice Průvodce spotřebitele. Skládá se ze dvou částí a z přílohy. První část se věnuje problematice uzavírání kupní smlouvy, která souvisí s interpretací zákona na ochranu spotřebitele a především občanského zákoníku. Druhá část knihy je zaměřena na problematiku bezpečnosti potravin a na jejich označování. Autoři upřesňují, které označení je správné, které nepřesné až zavádějící. Popisují i problém prázdných informací. Tato druhá část se zmiňuje i o podstatě ozařování potravin a bezpečnosti potravin ošetřených ionizujícím zářením. Příloha, která tvoří polovinu celého textu, přehledně uvádí dotazy spotřebitelů a odpovědi na ně. Týkají se nejrůznějších oblastí spotřebitelských sporů - od koupi po služby. Publikace usnadňuje každému spotřebiteli orientaci ve výše uvedených zákonech. A právě informovanost spotřebitelů je podle SČS hlavní strategií pro úspěšnou obhajobu při reklamaci.
- 2005
Rádce spotřebitele. Díl 1. Rizika při nákupu zboží
- 264 stránek
- 10 hodin čtení
Kniha je tematicky zaměřenou publikací edice Průvodce spotřebitele. Skládá se ze dvou částí a z přílohy. První část se věnuje problematice uzavírání kupní smlouvy, která souvisí s interpretací zákona na ochranu spotřebitele a především občanského zákoníku. Druhá část knihy je zaměřena na problematiku bezpečnosti potravin a na jejich označování. Autoři upřesňují, které označení je správné, které nepřesné až zavádějící. Popisují i problém prázdných informací. Tato druhá část se zmiňuje i o podstatě ozařování potravin a bezpečnosti potravin ošetřených ionizujícím zářením. Příloha, která tvoří polovinu celého textu, přehledně uvádí dotazy spotřebitelů a odpovědi na ně. Týkají se nejrůznějších oblastí spotřebitelských sporů - od koupi po služby. Publikace usnadňuje každému spotřebiteli orientaci ve výše uvedených zákonech. A právě informovanost spotřebitelů je podle SČS hlavní strategií pro úspěšnou obhajobu při reklamaci.
- 1997
Nápoj starých Čechů opět mezi námi! Historie, mýty, výroba, legislativa - seznamte se blíž s lahodnou "popelkou" mezi kvašenými nápoji... Nové, doplněné vydání.
- 1994
Kniha o marihuaně
- 121 stránek
- 5 hodin čtení
Marihuana. Kolik obav a zatracení se skrývá za tímto jménem. Jak je přitom (či snad právě proto) lákající a svůdná. A tajemná – za kolik dalších jmen se dosud skryla! A uctívaná a oslavovaná... Kde je pravda? Ani tato kniha si nemůže činit nárok na její odkrytí. Chce jen přispět k zaplnění informačního vakua o této zajímavé rostlině. Doslov napsal PhDr. Ivan Douda.
![Rádce spotřebitele. [2], Uzavíráme spotřebitelské smlouvy](https://rezised-images.knhbt.cz/1920x1920/8855660.jpg)

