Knihobot

Jiří Urbánek

    Marketingforschung
    Mediální právo - komentář
    Teorie procesů. Management environmentů
    Nenechám si srát na hlavu – Jsem tvůrcem svého života
    • Kniha inspirace o tom, jak lépe zvládat životní i pracovní situace. Jak lépe uspět v dnešním světě. Jak lépe vycházet s lidmi kolem sebe, jak odolat manipulacím, jak být lepším rodičem, jak lépe obchodovat. Je i o tom, jak neřešit cizí sračky, jak být šťastnější, spokojenější a v pohodě... nezávisle na ostatních a tom, co se kolem nás děje... jak být tvůrcem svého života. Kniha je kombinací textu, cvičení, doplňovaček, příběhů a testů pomáhajících k lepšímu uvědomění sebe sama a získání inspirace a chuti změnit něco ve svém životě k lepšímu. Celou knihou se jako červená nit táhne hlavní myšlenka: “Celý náš život je emoční prodej...tak ho zvládněte co nejlépe”. Knihu užijete i pro posun v obchodních dovednostech pro větší úspěch v byznysu.

      Nenechám si srát na hlavu – Jsem tvůrcem svého života
    • Mediální právo - komentář

      • 534 stránek
      • 19 hodin čtení

      Kniha navazuje na předchozí komentáře autorského kolektivu Tiskový zákon, Zákon o provozování rozhlasového a televizní vysílání, Regulace reklamy a Autorský zákon. V novém pojetí komentář zahrnuje zákony upravující činnost hromadných sdělovacích prostředků, ale i zákony a dílčí právní úpravu vztahující se k médiím v prostředí informační společnosti. Snahou kolektivu autorů je nejen přinést praktický komentář jednotlivých ustanovení, ale též shrnout dosavadní praxi a judikaturu v oblasti veřejnoprávní regulace médií, regulace reklamy a ochrany spotřebitele a soukromoprávních soudních sporů souvisejících se svobodou projevu a ochranou autorských práv v prostředí médií.

      Mediální právo - komentář
    • Marketingforschung

      • 108 stránek
      • 4 hodiny čtení

      Die Marketingforschung zielt darauf ab, einen Teil des Risikos von Marketingentscheidungen zu beseitigen, indem sie Informationen liefert, die ganz oder teilweise die Grundlage für die Entscheidungsfindung bilden können. Sie ist auf alle Aspekte der Marketing-Mix-Entscheidungen anwendbar und sollte ein integraler Bestandteil des Prozesses der Formulierung der Marketingstrategie sein. Die Marketingforschung kann bei einer Vielzahl von Studien hilfreich sein und bedient sich sowohl primärer als auch sekundärer Datenquellen. Dieses Buch stellt verschiedene Methoden der Marketingforschung von bekannten Autoren vor, die sich mit diesem Thema beschäftigen.

      Marketingforschung