Knihobot

Jim McCarthy

    Metallica Nothing Else Matters: The Graphic Novel
    Who Are You? The Life And Death Of Keith Moon (Books About Music)
    Voices of Latin Rock
    Softwarové projekty. Jak dodat kvalitní softwarový produkt včas
    Sex Pistols
    Spánembohem : příběh Kurta Cobaina v obrazech
    • 2009

      Sex Pistols

      • 96 stránek
      • 4 hodiny čtení
      3,4(24)Ohodnotit

      Díky živým kresbám Stevea Parkhouse a chytře stručnému scénáři Jima McCarthyho, jenž mapuje dějiny rokenrolu a přidává ještě něco navíc, nás příběh Sex Pistols vrací ke kořenům komiksového stripu, z něhož pramení počáteční inspirace autorů. Grafický román Sex Pistols, který nakreslil Steve Parkhouse a napsal Jim McCarthy, je pěkně našlapanou a svižnou biografií legendárních zakladatelů punku, jenž coby hnutí otřásl v 70. letech 20. století základy západní kultury i společnosti. Způsob, jímž je příběh vyprávěn, do značné míry koresponduje s originálním stylem kapely. Tak kupříkladu kresby jsou od začátku až do konce zhotovené na počítači, a to včetně prvotních skic, které Steve Parkhouse provádí pomocí tabletu. Čistá „pérovka“ to sice není, ale zase je to docela „punkové“. Jim McCarthy hovoří útržkovitě, vytváří jakousi koláž, mozaiku z výstřižků z dobových novin, z obálek alb a cákanců od krve. U autorů je patrná snaha o uchopení chaosu, o zachycení nezachytitelného, a záměr jim vychází. Je to rychlé a strhující, roztěkané a nervní jako kuřák bez cigarety, jako feťák bez jehly. I přes expresivní zpracování nechybějí v téhle komiksové biografii důležité údaje, jako jsou data, místa a jména osob, jež nejsou v žádném případě smyšlená ani náhodná. Takhle nějak to totiž doopravdy bylo. Nebo ne?

      Sex Pistols
    • 2005

      Známý zpěvák a zakladatel skupiny Nirvana se proslavil svým nezřízeným životem, vřelým vztahem k drogám a podivnými texty, díky kterým skupina položila základ hudby zvané Grunge. Co ho vedlo k tomu co dělal a jak skončil? Neustálé otázky kolem jeho smrti může rozptýlit i tento comics, který celý jeho život sleduje pomocí citátů z Cobainových deníků a přináší tak nový pohled na tohoto úspěšného, ale velmi nešťastného mladého muže.

      Spánembohem : příběh Kurta Cobaina v obrazech
    • 1999

      Programátorský tým hraje klíčovou roli v úspěšnosti produktu. Jim McCarthy, se svými zkušenostmi z Microsoftu a vlastní softwarové firmy, shromáždil empirická pravidla, která osvětlí složitosti vývoje softwaru v týmovém prostředí. Dodržování termínů v tomto odvětví je náročné, ale s kompetentními lidmi je to snazší. McCarthy ukazuje, že programování není jen o psaní kódu, ale především o řešení problémů, a učí, jak je identifikovat a efektivně řešit. Kniha je rozdělena do čtyř částí: 1. Zahájení – zaměření na organizaci týmu, analýzu konkurence, marketingovou strategii založenou na potřebách zákazníků a cílení na kvalitu. 2. Mezihra – vyvažování funkcí, zdrojů a času, stanovování milníků a zvládání sklouznutí bez pádu. 3. Koncovka – důraz na naléhavost, třídění chyb a stabilizaci produktu. 4. Uvedení na trh – vytváření a komunikace efektivního marketingového sdělení. V dodatku autor radí, jak vybírat správné členy týmu a upozorňuje na běžné chyby manažerů při výběru a vedení pracovníků. Kniha je psána živým a vtipným stylem, slibuje nejen poučení, ale i zábavné čtení.

      Softwarové projekty. Jak dodat kvalitní softwarový produkt včas